lauantai 21. heinäkuuta 2012

Liian lähellä sitä jotain tärkeää


Oon tänään ollu Ylitorniolla, minun isovanhempien yhteisissä 70 v. syntymäpäivillä, jossa ei oikeastaan ollu ketään, joka ei ois puhunu hoon päältä tai ruottia - minun, Lotan ja minun vanhempien lisäksi. Paikalla oli ainaki Isoäidin kaks serkkua vaimoineen (joista toinen muistuttaa Pienen merenneidon Ursulaa) ja Isoisän seittemän (jos laskin oikein) hengissä olevaa sisarusta puolisoineen. Päivän oon lähinnä pyöriny keittiössä järjestämässä ruokahommia ja juttelemassa sukulaisille, jotka ei ees muista minua, vaikkaki yhessä vaiheessa karkasin kymmeneksi minuutiksi ylös pötköttämään sängylle - väsyttää nimittäin vieläki tuo kielimatka.
Unohin muuten kameran kotiin, niin nämä kuvat on otettu äitin ja isin digipokkarilla.


Huomenna starttaan heti aamusta jonnekin juhliin Isoäidin pyynnöstä taas, koska minun pitäis ottaa jonku sorttinen ryhmäkuva kansanpukuihin pukeutuneista naisista. Sen jälkeen, jos aikaa riittää, käyn ostamassa housut yksien reissussa liian rajusti rähjäytyneiden tilalle ja pakkaan riparia varten - jonne jo oikeastaan huomenna lähenki. Tuntuu hassulta, että lähen taas kotoa pois.
Ja koska postauksia on ihan turha ootella riparilta, niin jos aamulla jaksaisin (tai vielä tänään ehtisin), niin teen teille tänne taas ajastumaan postauksia - pari tai kolme, tuosta minun kielikurssista. :)

Mutta nyt kattomaan Merlin ja Sherlock Holmesia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti