perjantai 27. heinäkuuta 2012

Se toinen niistä


Hyvää perjantaita! Nyt kun Anna on riparilla, niin mulle tuli hyvä tilaisuus kirjotella teille. Niinku varmasti ootte blogin kautta jo huomannu, Anna on ihan huippu ja ihana tytsy. Tietyllä tavalla jo tosi aikunen, mutta silti mulle se ihana pienen pieni pikkusisko. Anna on ihan loistavaa höpötysseuraa ja mörönsyöttiseuraa. Kaikessa erilaisuudessaan silti niin samanlainen mun kanssa. Me ollaan kiinnostuttu ihan erilaisista asioista; Anna on ihan loistava valokuvaaja ja tosi taiteellinen nuori, mie oon kiinnostunu kauneudenhoidosta ja meikkauksesta. Anna tykkää romanttisista nyyhkyleffoista ja hempeistä balladeista, mie komedioista ja energisemmästä musiikista.

En tiiä ollenkaan, mitä haluatte meistä siskoina tietää, niin jos ootte kiinnostunu kunnollisesta siskopostauksesta, heittäkää Annaa kysymyskommenteilla ja kirjotellaan teille parempi postaus. Mulle tais iskeä valkosen paperin kammo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti