torstai 12. heinäkuuta 2012

Smalltalk from England


Taalla ollaan ja nyt saatte ihan aattoman ja oottoman postauksen! Paasin vihdonki koneelle taalla, EF Loungessa. Koneet on muuten ihan sika lagisia, joten pitka postaus taa ei oo tulemaan. Meilla oli tanaan viiminen varsinainen koulupaiva ja huomenna me vaan tehaan iPad-projektit loppuun ja loppukoe, jonka perusteella saadaan maanantaina todistukset (ja semmoset siistit hatut, ku valmistutaan!).
           Oon siis Torquayssa EFn kielikurssilla, jos joku ei tienny. Taalla on ollu ihan huippua, mutta oon tosi onnellinen siita, etta keskiviikkona oon kotona! Oon tosi onnekas, ku mulle sattu ylimukava perhe - vaikkaki minun huonekaveri on ihan kamala ruottalainen, joten oon onnellinen, etta paasen siitaki eroon kohta. Suomeen on valilla ihan hirmunen ikava, mutta ihan niinku Pinja mulle sano ennen lahtoa, niin ei taalla oikein ehi kamalasti ikavoida ketaan - perhetta tullee ikava yleensa sillon, ku vasyttaa tai joku menee huonosti. Lahimpia kavereita kans tullu ikava, ku ei naa pitkaan aikaan, eika pahemmin voi kertoa kaikesta siistista, mita on tapahtunu - ja Heikkia tietenki on ihan hirmunen ikava varsinki sillon, kun taalla ihmiset kehittelee romanssejaan ja sitte kavelee pitkin katuja jonku kainalossa/joku kainalossa (meilla oli muuten kuukausipaiva tassa vasta!). Mutta kohta helpottaa, kun paasee kotiin. Sillon teen myos isomman postauksen kaikesta kivasta.

Pienia vastoinkaymisia mainitakseni voin kertoa teille, etta minun kamera on alkanu reistailemaan ja siihen tulee "kameravirhe" aina valilla, eika ota kuvaa (kortille ilmestyy vaan musta kuva). Minun pittaa vissiin sitte viia se riparin ajaksi huoltoon, etta saisin sen konfirmaatioon ja rippijuhliin kayttoon kumminki. Toinen hankaluus on tuo minun huonekaveri, josta oon saanu tarpeekseni - kuvitelkaa mahollisimman hemmoteltu ruottalainen blondikakara. Se on just semmonen. Edes hostmamma ei tykkaa siita. Kolmas vastoinkayminen on osittain huonekaverini syyta, koska se on halunu pitaa yolla ikkunoita auki - me ollaan monesti riideltykki niista, mutta se sitte avaa ne minun nukahettua. Ja koska taalla on ihan kylma ilma oisin, niin mie oon vilustunu. Talla hetkella mulla sitte on melkonen flunssa paalla siis - ja pare parantua ennen ens viikon sunnuntaita, koska lahen riparille!
Oon kuitenki tavannu ihan sika paljon ihania ihmisia taalla ja tutustunu joihinki niin hyvin, etta harmittaa sanoa heipat. Ja oon tehny huippuja juttujaki, joista saatte kuulla sitte myohemmin! Oon yrittany aina wlanin sattuessa kohalle kaya hyvaksymassa kaikki kommentit taalta ja nyt yritin vastailla kaikkiin, mutta jos unohin jonku, niin hirrrrrrmuset pahottelut! Nyt kuitenki paastan toisetki dataileen :)

Ja kuvathan on weheartit.com'ista, pahottelut siita.

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla:)

    Mun blogissa löytyy haaste sulle ;)

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset! uiui, käynpäs kurkkaamassa ja teen kuhan ehin :)

      Poista