torstai 2. elokuuta 2012

Just niille takamuksille!

DSC09325DSC09319DSC09318DSC09312DSC09322

Tänään oon ajanu 12.8 km suuntaansa - eka Lumille ja sieltä vielä takasi kotiinki. Oikeastaan ajoin enemmänki, koska olin eka sinne mennessä vähän kadoksissa - tais ne pikkupojat pyörätiellä ihmetellä, kun moneen kertaan ajoin siitä niitten ohi. Ja joka kerta kuulu hurrrrrrja moottorin ääni. Mahto olla siistiä. Minusta taas oli aika siistiä, että tein elämäni ekan U-käännöksen, enkä kuollu - toisaalta, olin varmaan ainoa moottorillisella kulkuneuvolla liikkuva sillä hetkellä puolen kilsan säteellä...
         Oon tänään siis ollu omalla umppalumpallani kylässä, jota en oo koko kesänä nähny. Hyvä sitte nyt, koska Lumin kanssa pää saa aina tuulettua, koska jutut on niin lennokkaita ja välillä vähän päättömiäkin! Me syötiin myös mustikkamansikkarahkaa ja tuoretta pullaa, omnomnom.

Oon saanu huoneen melkein semmoseen kuntoon, että täällä kehtaa elää. Jos sen sitte koulujen alkuun menessä sais siivottua lopullisesti - tai no pakkohan se on, koska sitte on ne rippijuhlat... Tajusin tänään, että viikon päästä on alkanu jo koulu. Tuntuu ihan hurjalta mennä ysille ja olla ne koulun vanhimmat, joitten perään pienemmät kuolaa - kuka hyvännäkösyyden tai tyylin vuoksi, toiset asenteen tai muun taidokkuuden takia. Höpöä. Kohta mie oonki sitte tekemässä jo yhteishakua ja sitte oon lukiolainen. Ja kohta ylioppilas. Elämä menee liian nopeasti, mutta eka vois alottaa siitä peruskoulun viimisen vuoden ekasta päivästä, vai mitä?

Nyt alan värkkäileen tänne uutta banneria, koska oon saanu inspiksen siihen ja kuviaki nyt löytyy! Siitä tulee nätti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti