sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Hyviä miehiä ja yksisarvisia


Pään sekoittaneen viikonlopun jälkeen mulle jäi käteen kasa kuvia, IKEAn löydökset (mustia hengareita, pinkkejä magneettejaja, pöllölehtiö, ihania postikorttikuvia ja nuottilasit tulevaisuutta varten) ja viestien luonnoksiin paljon mietteitä kaikesta, mitä mieleen tulikin. Kaikesta, minkä haluan jakaa täällä - niille, mitä en halua jakaa, mutta ajattelin, on joku aivan toinen paikka keksittynä.
           Ekakski, Lotan lähettämä "Joka-naisen-selviytymispaketti" tuli todellakin tarpeen. Oon aivan... Ei sille oo sanoja. Oon joka tapauksessa kattonu nyt koko viikonlopun niin huikeita elokuvia, että huh huh! Ja lemppariksi jäi Ylpeys ja ennakkoluulo (vaikka Jane Austenin jalanjäljillä tulee tiukkana kakkosena perässä), jonka oon nyt ehtiny useammanki kerran kattoa. Mie en tajua, miten nainen, jolle ei sallittu rakkautta, voi kirjoittaa rakkaudesta kaikessa täydellisyydessään. Ja siis meinaan Jane Austenia. Huippu nainen, vois lukeakki sen kirjoja, kerta niistä tehdyt elokuvat on niiiiiiiin hyviä.
          Tokakski, oon saanu saanu valmiiksi ne minun Raamatun kannet, vaikka ne ei oo vielä ite Raamatussa kiinni. Oon kuitenki vähän epäröivä niiden suhteen, vaikkaki tiiän, että ainahan voin tehä uuet. Oon myös saanu kirjotettua mahollisesti omaa oloa helpottavaa novellia eteenpäin, vaikka tuntuu koko ajan siltä, että se ei koskaan valmistu. Mutta kattoo nyt.
Ja kolmanneksi. Arvatkaa vaan, miltä nyt tuntuu. Ei hyvältä. Varsinkaan, kun konekki sanoo mulle, että hävisin. Että seuraavalla kerralla on parempi onni. Mutta entä jos ei ookkaan?

Mutta nyt välttelen kouluhommia ja laukun purkamista mahdollisimman paljon ja alan kattomaan kaks selviytymispaketin viimistä elokuvaa. :)

4 kommenttia:

  1. ANNA! kato se Ylpeyestä ja ennakkoluulsta tehty sarja! se hakkaa sen elokuvan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANO! vois kai senki kattoa, mutta nyt ois tarkotus lukea se kirjana :)

      Poista
  2. Nolooo :DD kutitteliko jesse masua

    VastaaPoista