tiistai 11. syyskuuta 2012

Tuo mulle... poskipusu!

IMG_0368IMG_0432IMG_0399IMG_0406IMG_0408IMG_0430

Tänään oon hillunu tihkusateessa Norvajärven maastossa koulupäivän sijasta leikityttämässä meiän koulun 8. luokkalaisia, jotka sai vähän vapauksia puolukoiden poimimisesta. Meillä oli tänään siis puolukkapäivä ja oon leikkiny/leikittäny Lontoon bussia ja Tuo mulle -leikkiä melkein kyllästymiseen asti Eevin, Pinjan, Matin ja Juhon kanssa. Vaikkaki olihan meillä hauskaa! Eikä yhtään puolukkaa tarvinnu nostaa maasta :)
Lievää paniikkia oli kuitenki loppumatkasta ilmassa, mutta siitäki selvittiin.

Mulla ois viieltä tänään ekaa kertaa itukoulutusta (= isoskoulutusta) ja mulla ei oo hajuakaan, mitä me siellä tehään. Sinne kuitenki ois tarkotus mennä (toivottavasti) pitämään hauskaa, josta saan ilmeisestikki suoraa ajaa partioon vetämään vartsukertaa Rosan kanssa. Siellä onki luvassa kivempaaki kivoja asioita, joita oon eilen illalla värkänny jonku verran...
Eilen illalla väänsin teille myös yhenlaista erikoispostausta, joka ilmestyy tänne sitten, kun 500 postausta tulee täyteen - ja siihenhän ei oo pitkä matka, kun tämäki on jo 490. :)

Tässä oon muokkaillu oppilaskunnalle puolukkapäivän kuvia ja tehny oppilaskunnan esittely power pointin loppuun. Nyt saanki huokasta ja alkaa kattomaan eilistä Good Wifeä, joka jäi syystä ja toisesta kattomatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti