torstai 25. lokakuuta 2012

Rakkojalkainen tyttö

Nyt ihan hävettää tosissaan. Meinasin tänäänki jättää postaamatta, mutta jotenki loppujen lopuksi päädyin koneelle kumminki, vaikka mun pitäis olla tekemässä yhteen partiotapahtumaan julistetta, joka pitää olla huomenna valmis, ja lukemassa huomiseen maantiedon kokeeseen - en oo ees kirjaa vielä avannu, mutta ilmeisesti jotain Suomesta ja jääkaudesta siihen tulee. 
         Oon juossu eilisen ja tämän päivän korkkareissa jalat kipeäksi paikasta toiseen ilman, että mitään kummempaa on ees tapahtunu. Paitsi meillä oli koulukuvaukset. Nyttenkään en postailis teille, ellen ois niin innoissani siitä (pitää vielä kerran ilmottaa), että Eerika tulee huomenna junalla tänne! Sittempähän tulee oikeasti taas otettua kuvia, eikä mitään tämmösiä outoja räpsyjä kännykkään ladatun ohjelman kautta itestäni (poikkeuksena kuva lentokoneesta ja piirustuksista, jotka on aikalailla minun piirtotyyliä). 

Mulle on muuten vihdoin hommattu netti puhelimeen ja tää postaustahti johtuu osittain siitäki, kun ei tartte aina tulla koneelle (missä on pakko tehä postaukset), jos haluaa käyä netissä muutenki. Pitäs melkein lyyä itteäni sen takia, kun nyt oon jatkuvasti värkkäämässä kännykkää - varsinki, ku oon aina paheksunu niitä ihmisiä. 
Jos joku muuten haluaa/jaksaa alkaa juttelemaan mulle Kikissä (kännykässä oleva chattipalvelu, niinku WhatsApp ja Viber), niin minut löytää ihan vaan nimellä annadele :)

Nyt kumminki alkaa armoton kokeisiin lukeminen ja julisteen tekeminen - parempaa postausta hope so huomenna, kun tää nyt oli vähän tämmönen!

6 kommenttia:

  1. Ihania tussitöitä, postaile lisää sun piirrustuksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus mietin, että vois, mutta ku meillä ei oo skanneria, nii on vähän vaikiaa :/

      Poista
  2. jep tosi ihania piirustuksia!! Ja nuo muutki kuvat! oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  3. ooo ihana blogi! ehdottomasti jään seuraamaan :)
    pistämpäs oman blogin linkin vielä jos kiinnostais, http://aadamdam.blogspot.fi/ ;)

    VastaaPoista