sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Sunnuntain suhinaa ja suuttumusta


Joku ehkä saatto huomatakki jo, että oon vähän menny tuunailemaan blogin ulkoasua. En nyt niin hirveän radikaalisti, mutta pientä muutosta kumminki tuli - nuo sivut ja otsikon, päivämäärän ja kommenttihommelin keskitys. Kommenttia, palautetta? Tykkäättekö vai ette? Musta tää on aika kiva, vaikka en oo ihan vielä tottunu. :)

Olin eilen itukoulutuspäivässä koko aamupäivän kymmenestä eteenpäin. Siellä oli tosi kivaa, vaikkaki mokasin aika pahasti meiän pienen jumalanpalveluksen säestyksissä - mutta ens kerralla sitte paremmin! Loppuillan oon sitte yrittäny värkätä tämän ulkoasun kanssa, koska oon oikeasti ihan überhuono noissa html-koodauksissa (älkää siis kysykö multa neuvoa! :D).
        Samalla linjalla ollaan menty tääki päivä ja paremmilla tuloksilla, mitä eilen. Oon tänään ollu kyllä tosi kärttynen minun porukoille, eikä hajuakaan miksi. Välillä vaan ottaa päähän pahemman kerran. Mutta nyt on jo parempi mieli, kun jaksoin tännekin tulla postailemaan - eka kun meinas olla sillee, ettei huvita ollenkaan! :)

Oon muuten mietiskelly, että josko tekisin tänne jonkulaisen teemapostauksen, sitte ku 100 lukijaa on täynnä - oisko kiinnostusta tai ideoita?

2 kommenttia: