maanantai 5. marraskuuta 2012

Karvoissa siis


Tettiviikko on päästetty hyvillä mielillä käyntiin! Oon siis tetissä Rovaniemen seurakunnan partiotyötoimistolla, jossa tulee vapaa-ajalla hengailtua jonku verran muutenki hoitamassa erinäisiä asioita tai ihan muuten vaan - partiolainen ku oon. Vaikka oon siis virallisesti ukkiksella (lue: partiotoimistolla) tetissä, oon tänään Anan (minusta vastaavan henkilön, partiotoimiston ainoan työntekijän) kanssa kiertäny seurakunnan taloustoimistot, arkistot yms. jossa ihmisten ilmeistä pysty päättelemäänki jo, että minun sukunimi herättää positiivista ilmaa ihmisiin - minun isoisä kun on ollu seurakunnan talouspäällikkönä aikoinaan. Lisäksi oon tänään tehny erinäisiä pikkujuttuja, niinku päälystäny kämppäkirjan, ja alottanu lauluvihkon tekemisen.

Töitten jälkeen menin eka ostamaan yhet korvikset, jotka bongasin Rovaniemen Myydään-Ostetaan-Vaihdetaan-Lahjoitetaan -ryhmästä ja sitten me kokoonnuttiin pienten vastoinkäymisten jälkeen meiän koulun joulunäytelmän tehotiimin kanssa, että saatais näytelmää eteenpäin - nyt sitte ollaan paljon eempänä, koska saatiin näytelmän perusjuoni kehiteltyä ja kaikkea muuta, joka edistää hommaa paljon! Kävin myös mutkan H&Mllä Eevin kanssa, kun se etti uusia farkkuja, mutta sorruin myös ite ostamaan toisetki uudet korvikset (näkyy kuvassa) saman päivän aikana! :)

Nyt illan aikana minun ois vielä tarkotus kirjottaa sinne Vaikutteeseen se mielipidekirjotus ja edes alottaa nuiden 182 kuvan valikointi ja muokkaus, että ihmiset sais nuita halloween-kuvia edes joskus! Vaikka nuoki kuulostaa houkuttelevalta, päädyin kuitenki ottamaan itelleni uutta profiilikuvaa ja muokkaamaan niitä... Mutta vielähän tässä ehtii, kun ei tartte ihan heti mennä nukkumaankaan, kun työt alkaa huomenna myöhään :)

ps. kuunnelkaahan tämä, hyvä kappale! :)
pps. huomasitteko teki, miten karvoissa oon nuissa kuvissa? mustat paidat ja vaaleat hiukset...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti