keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Kolmen pisteen kuulumiset

Tettiviikon "kiirettä" elellään vieläkin, vaikka huomenna onki mun tettiviikon viiminen päivä - perjantai siis vapaana (vaikka koululla pittääki kävästä koemateriaalin perässä...)! Mun tetin päätyönä on tehä lauluvihko, johon oon vihdoin saanu kaikki laulut kirjotettua. Muuten oon tänään oikeastaan vaan mussuttanu - eka ite ukkiksella eilisen illan miittingistä jääneitä pizzoja ja sitte me mentiin käymään tukussa, kun siellä oli joku joulutuotteiden maistelumahdollisuus. Käytiin me myös matkan varrella ostamassa uus hanaki, mutta muuten oon saanu ottaa rennosti ja tökkiä koneella kahvia juoden. Huomenna sitte istun kuvittamassa lauluvihkoa, ehkä hommailen pientäki ja piirrän sille kannen - nimeähän en oo vielä keksiny, mutta vielä se hahmottuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti