sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Scouters gonna love this


Hupsis! Blogiin päivittely unohtunu kaiken elämisen keskellä - ja varsin elämyksellisen elämän, nimittäin oon torstai-illasta asti ollu loppuviikon partiohommissa jälleen kerran.

Torstaina mie olin yhtenä vapaaehtosena partiolaisena osallistumassa lentokoneonnettomuusharjotukseen näyttelemällä yhtä uhreista. Se oli suoraa sanoen aivan mielettömän kasvattava kokemus, kun tajus, millanen hätä niillä ihmisillä oikeasti on onnettomuustilanteessa - ja miten paljon niiden eteen tehdään töitä! Hommanhan nimi oli se, että meiät maskeerattiin haavoittuneiksi ja aseteltiin "onnettomuuspaikalle". "Onnettomuudesta" hälytettiin vasta sillon, kun iltakone lähti Rovaniemeltä ja joka paikassa oikeasti luultiin, että ois hätä ja vasta siellä paikanpäällä palomiehet, sairaanhoitajat yms. sai tietää, että kyseessä oli harjotus.
Harjotuksesta tehtiin juttu Lapin Kansaanki (klikatkaa ja siinä on ryhmäkuva, jossa mie oon keltanen pallo) ja me saatiin sieltä Lapin pelastuslaitoksen paidat muistoksi. Siellä oli muuten pelastamassa meitä yks aivan mielettömän hyvännäkönen palomies ja se vaan kanto sieltä "lentokoneesta" porukkaa ulos ja ahh♥

Nyt viikonlopun mie oon ollu taas meiän vartsun kanssa retkellä. Meillä oli tosi mukavaa, eikä mitään ongelmia sen kummemmin ollu - mitä nyt melkein hukattiin pari vartsulaista sen aikana, kun mie ja Rosa käytiin vessassa. Onneks tytöt kuitenki vaan säikytti meiät. Ehittiinhän me ennustaa taas pikkusten pyynnöstä tulevat miekkosetki meille. Oli aivan ihanaa päästä kumminki kotiin, vaikka oliki hauska höpötellä hyvässä seurassa. :)

Tässä oon nyt ottanu rauhallisesti, käyny saunassa, hämmästelly haavaa, jonka alkuperästä ei oo tietoakaan, syöny bretzeliä, kuullu siitä, miten mie oon laihtunu ja saanu puhtaan olon takasi. Vielä ois tarkotus syyä hyvin ja lukea huomiseen ruottin kokeeseen paniikissa. Onneksi koestressiä on lievittämässä Dumb Ways to Die:

2 kommenttia:

  1. Moikka! Luit mun vanhaa blogia, ja jouduin tekemään uuden blogin. Jos siis haluat vielä seurailla mun blogia, liityhän lukijaksi: http://siiritakepics.blogspot.fi/

    VastaaPoista