maanantai 19. marraskuuta 2012

Silmäpussit roikkuu melkein suun päälläkin

Viikonloppu oli huippu. Porukka oli aivan mahtava ja oon taas miljoona kokemusta rikkaampi. Eka ei riittäny yks yö, nyt kaks tuntuu liian vähältä - miksei samantien oltais siellä koko viikkoa? Tänään kokemuksia on tullu paljon vähemmän, kun oon vaan ravannu luokasta toiseen ja päivän päätteeksi yrittänyt saada taas näytelmää eteenpäin.
Viikonlopun takia minun elämää kuitenki vaivaa hirmunen väsymys, eikä nuo silmäpussit minun naamalla oikein kaunistakkaan sitä.

On myös jotain muuta syvällisempää, mitä oon tänne teille yrittäny luoda. Minusta se on vaan aika henkilökohtainen juttu, enkä tiiä, miten siitä pitäis oikein kirjottaa ja millaiset kuvat mukaan tökkäistä. Mutta ehkä siis jotain syvällisempää ois tulossa. Jos mie vaan uskallan julkastakki sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti