tiistai 25. joulukuuta 2012

Joulupäivän haaste



Kiitos E&L Lifen Ellille! :)
Ylläripylläri en taas haasta ketään, koska näitä haasteita tulee melkoinen määrä.



11  F A K T A A 
Minun molemmat etunimet on raamatullisia naisen nimiä. Mie oon elämäni aikana jo kutistunu pituudessa (ja miksen vähän leveydessäki!). Oon koulukiusattu ja sen takia elämässäni kärsiny erinäisiä juttuja. Oon ollu rakastunu kerran. Puren minun kynsiä, vaikka oon kuin yrittäny lopettaa sen. Minun ehdoton ykkönen jouluruuissa on porkkanalaatikko. Minun sormet on minun mielestä tajuttoman kylmät ja niitä palelee usein, mutta ne on kuulema aina silti tosi lämpimät. Vaikka minun iho hilseilee, en koskaan jaksa rasvata sitä. Oon päättäny jo 5. luokalla, mihin kouluun haen ysin jälkeen ja mikä minusta tulee isona - ja oon vieläki samaa mieltä sen aikasen minäni kanssa. Moni sanoo minua ihanaksi ihmiseksi, mutta ei koskaan se, jonka suusta toivoisin sen kuulevan. Aion kirjoittaa joululomalla laulun.



K Y S Y M Y K S E T
1 Mikä on unelma ammattisi? Haluan olla nuorten ja lasten psykologi ja hyödyntää työssä erilaisia osaamisalueitani ja pitää erilaisia terapioita (esim. taikinaterapiaa).
2 Kuka olisit jos voisit olla yhden päivän ajan kuka tahansa? Haluaisin kokeilla olla joku poika. Vaikka se yks tietty ja ihana. Vois olla ihan mielenkiintosta elää päivä peniksen kanssa.
3 Uudenvuoden lupauksesi? Järjestää kuvat koneelle järjestelmällisemmin, koska "tan tan taa!" tai "jee jee" ei ehkä oo kaikkein järkeimpiä ja selkeimpiä kansioiden nimiä. En siis itekkään oikein tajua, missä kansiossa mitäkin on ja minne kaikki tallentuu, mutta siihen tulee muutos!
4 Lempivuodenaikasi? Kevät.
5 Pelkäätkö mitään? Jos pelkäät, mitä? Pelkään ukkosta, ampiaisia, korkeita paikkoja, menettämistä...
6 Omistatko eläimiä, mitä? En omista, vaikka kala (okei, monta kalaa) ois jees! Tai koira.
7 Kuinka usein shoppailet? Kerran tai pari kuukaudessa, vähän riippuu! En tykkää hirmusesti shoppailla ja oon hirmusen pihi, niin...
8 Monetko kengät omistat? Niin monet, että en jaksa laskea niitä - mutta koskaan ei voi olla liikaa! :)
9 Millainen olit pienenä? Olin aikalailla vaatimattomasti sanottuna überpaksu ja nauravainen supersankarilapsi.
10 Lempiruokasi? Paistettu tai savustettu lohi ja lohkoperunat.
11 Lemppari hajuvetesi? Orfilamen Delicacy.


Tässä haasteen ohessa vähän kuvia tältä päivältä, kun oltiin syömässä niinku porsaat isovanhempieni luona. Siellä sattu melkosia kommelluksia, mutta niistä päästiin yli ja pistihän siinä itteäki jossaki vaiheessa naurattamaan, kun mikkään ei oikein meinannu onnistua! Huomenna vuorossa ois Mummila, mutta nytten vois vaihtaa yöpaitaan ja kattoa jonku hyvän leffan. :)
Ja postaustoiveita saa laittaa, jos joku jotain erikoisempaa haluaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti