tiistai 4. joulukuuta 2012

Kun maailma kaatuu joululahjojen päälle


Ei oo ollu elämäni parhaimpia päiviä nämä viimisimmät, mutta elossa ollaan ja pysytään. Onneksi nimittäin löytyy niitä ihmisiä, jotka on sanomassa jotaki fiksua, sillon ku maailma meinaa luuhistua. Ja niitä, jotka saa nauramaan keskellä yötäki, vaikka oot melkein nukahtamassa itkien. Nii... Onhan se hyvä, että niitä löytyy ees pari, koska eikö seki oo jo paljon? Kiitos teistä, jos tunnistatte ittenne tästä :)

Tänään tuli tehtyä peruskoulun viiminen fysiikan koe ja voin sanoa rehellisesti, että minusta se meni hyvin, vaikka kahessa kohassa olinki ihan suu ammollaan ja pää tyhjänä keksimässä edes jotaki viisasta vastaukseksi josta ei vissiin mitään viisautta löydy. Nyt vaan pietään sormia ristissä ja toivotaan, että sieltä vähintään 7½ tulis, koska en halua, että numero tippuu päättötoikkariin seiskaksi.

Oon viime päivinä myös ehtiny panikoimaan joululahjoja - siis sitä, mitä annan minun lähimmille kavereille lahjaksi, koska se alkaa vuosi vuodelta käymään vaikeammaksi tehtäväksi. Varsinkin, kun niiltä kysyttäessä vastaukseksi tulee: "En tiiä mitä haluan, osta vaikka suklaata", enkä todellakaan oo ostamassa suklaata niille. Onneksi parin googlauksen ja ihanien blogien postausten ansiosta tiiän, mitä oon kaikille ostamassa - toivottavasti minun rahatilanne ei vaan tuu nyt esteeksi enää. Niistä tulee sitte myöhemmin postausta, koska pari lahjan saajista lukee minun blogia - ja mitä hauskaa siinä ois, jos tietäis lahjansa etukäteen?
Mitäs te ootte antamassa kavereillenne lahjaksi vai meinaatteko antaa mitään? :)

ps. -20 astetta, tännehän ihan jäätyy jo!

2 kommenttia:

  1. ostan Maunolle paian (en tiiä vielä millasen koska se ei suostu lähteen minun kaa kaupungille)
    ja yhelle kaverille korun (: siskolle jotku kivat sisätossukat (:

    VastaaPoista