maanantai 17. joulukuuta 2012

Pippu Vamia ja holly jolly


Harmittaa, kun ei ehi nyt oikein kirjotella, mutta aika luisuu jotenki käsistä. Nyt varsinki mulla on monta rautaa tulessa, kun torstaina pitäis olla valmiina näytettävä näytelmä, jossa mie oon hoitamassa koko hommaa kuntoon. Lisäksi minun pitäis ehtiä harjotella Ainon kanssa yks lauluesitys samaiseen juhlaan. Oon tänäänki juossu paikasta toiseen ja hoitanu hommia eteenpäin - millon mitäkin.
         Nyt minun pitäis olla siivoamassa urakalla minun huonetta, että siivooja pääsee tänne keskiviikkona (siivoojaa varten pitää siivota, loogistako?), kirjottamassa viimisiä kohtia näytelmää varten valmiiksi, tekemässä syyslukukauden viimisiä läksyjä ja kaikkea muuta!

Lauantaina kävin päivällä shoppailemassa viimisiä joululahjoja kaupungissa. Illemmalla meillä oli sitte tyttöjen kanssa pikkujoulut Pinjalla. Siellä tuli vähän syötyä ja naurettua astetta enemmän, jonka takia sitte ehittiin nukkua vaan maksimissaan viis tuntia, koska meillä sitten sunnuntaina oli itukoulutusta kappelilla. Siellä meni vallan mainiosti ja oon vieläki ihan fiiliksissä siitä. :)

Kaiken keskellä tulee kumminki hämmästyttävän loistavia asioita eteen, kuten se, että matikan kokeesta tuli 10- vaikka epäilin jotain seiskaa, ja se, että tää tyttö on Rovaniemen nuorisovaltuustossa ens kaudellaki! :)

2 kommenttia:

  1. Hui, miten paljon sulla menossa! Onnea nuorisovaltuustoon pääsemisestä, sen mielikuvan perusteella minkä susta sun blogista saa ansaitset sen! :) + ihania kuvia :3

    VastaaPoista