lauantai 1. joulukuuta 2012

Sähkövirralla ja jännitehäviöllä on suhde





En ihan enää muista, keltä tämmönen haaste tuli, mutta kiitos nyt kumminkin - vaikka toteutus tulee näinkin myöhässä! En taia tälläkään kertaa haastaa kettään, mutta haasteita otan kyllä ite vastaan. :)

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised.


1  Each person tagged must post 11 things about themselves.
2  They must also answer 11 questions the 'tagger' has set for them.
3  They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4  They must choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5  These luckily bloggers must then be told.
6  There's no tag backs.




11 TOTUUTTA MINUSTA.

1  Mulla tkee välillä mieli leikkiä barbeilla tai legoilla, en tiiä miksi, mutta en kyllä leiki oikeasti koska ne on viety kauas kauas pois :(. Välillä vaan lapsettaa pikkusen.
2  En oo ennen ysiluokan alkua lukenu juuri ollenkaan yhtään mihinkään kokeisiin.
3  Oon ihan surkea ruottissa, vaikka puolet suvusta ja sukunimiki on ruottalainen.
4  Oon piirtäny minun herätyskelloon pianon koskettimet, koska se ois muuten ihan tylsä IKEAn värkki.
5  Opettelin soittamaan pianoa ihan itekseni, kun olin kolmosella tai nelosella.
6  Koska oon entinen kilpalaskettelija, lasken ihan hemmetin lujaa.
7  Juon teetä ja kahvia.
8  Vaikka oon perfektionisti, minun huoneen pöyät ei oo melkein koskaan siinä kunnossa, että siihen mahtuis laskemaan edes vesilasin.
9  Haluaisin isona asua Lapissa vaaleansinisessä puutalossa, jossa on valkoset yksityiskohdat ja aita ympärillä, unohtamatta sitä ihanaa puutarhaa, jota en ikinä jaksais hoitaa.
10  Kun olin pieni, häiriköin meiän ohi menevää maratoonia juoksevia ulkomaalasia ampiaiseksi pukeutuneena. Meistä se oli hauskaa.
11  Arvostan hirmusesti juhlaperinteitä, mihin oon tottunu. Esim. juhannuksena on pakko kokoontua naapureiden kanssa jonku takapihalle grillaamaan ja jouluna ollaan kotona perheen kanssa ja Joulupukki tulee käymään - usko siihen kukaan tai ei.




11 KYSYMYSTÄ JA VASTAUSTA.

1  Mitä harrastat? Kerro harrastuksestasi jotain. Harrastan partiota, eli yhtä maailman parhaimmista harrastuksista, jossa tutustutaan moniin eri ihmisiin eri puolilta maailmaa ja opetellaan yhtä sun toista, sekä pidetään hauskaa! Toinen harrastus on kuvataidekoulu, jossa syvennyn nykyään vaan valokuvaukseen, eli siis opiskelen kuvaamisen kautta kameran ja muokkauksien saloihin, sekä opettelen kehittämään filmikuvia ja sullon päähäni kaiken tiedon valotusajoista sun muista sellasista. 
2  Kuka on paras kaverisi? Mulla on kolme tosi läheistä kaveria: Pinja, jonka oon tuntenu niin kauan ku muistan, Juho, johon tutustuin kuutosen ja seiskan välisenä kesänä, ja Eevi, joka on ollu nyt seiskasta lähtien minun kanssa samalla luokalla. :)
3  Missä koulussa olet? Ounasvaaran yläasteella, Rovaniemellä. Ens syksynä toivottavasti lukiossa - tosin en Oukulla.
4  Mikä on lempibiisisi? Monia lemppareita on, joten kannattaa tsekkailla tämä ja tämä!
5  Odotatko joulua? Ootan, vaikka en ihan niin innokkaasti kuin moni muu, kun ei vielä siltä tunnu!
6  Monta jäsentä teidän perheessä on? Neljä, jos minut on laskettu mukaan: äiti, isi, Lotta ja mie.
7  Kuuluuko viikonloppuihisi alkoholi? Jos ei lasketa sitä, että vanhemmat ja Lotta saattaa viikonloppuna "paremman ruuan" kanssa juoda viiniä tai saunan jälkeen olutta tai siideriä, niin ei. En siis käytä.
8  Onko sinulla ketään uskovaista kaveria lähipiirissäsi? Entäpä mitä mieltä olet uskovaisista? Onhan mulla ja uskonhan mie tietyllä tasolla itekki (jos haluat lukea lisää, tsekkaa tämä!). Ja ei uskovaisissa oo mitään vikaa, ihan normiporukkaahan neki on. :)
9  Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? Opiskelemassa psykologiaa yliopistossa, nauttimassa elämästä ja sillee.
10  Mitä suunnitelmia sinulla on seuraavalle viikonlopulle? Fysiikkaa ja kotilöllöttelyä.
11  Mainitse kaksi sinua kuvaavaa ominaisuutta? Oon ihana ja järkityyppi, hah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti