keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Varpaat jäässä paikasta A paikkaan B


Tänään on tullu tehtyä paljon. Oon ollu koulutusmessuilla keräämässä laukun täyteen karkkia ja ties mitä esitteitä, sekä tyrmäämässä kemijärveläisten miekkosten flirtit minua ja Eeviä kohtaan. Ehin myös jossain vaiheessa pelata biljardia ja voittaa siinä kännykän-huppuunsa-jättäneen-Lumin (tää on niinku iso jes, koska en hävinny enää sille biljardissa!). Oon myös ollu räpsimässä kuvia ja kuuntelemassa aivan ihanaa laulantaa meiän koulun itsenäisyyspäiväjuhlassa. Lisäksi oon myös ehtiny kontaktoimaan tet-viikon tuloksia, sekä ostamaan epäkelposet tissinkuoret huomiseen itsenäisyyspäivän vastaanottoon. Minun Visa vinku myös joululahjojen ja ruuan takia, ja jälkimmäinen lähinnä sen takia, että jaksoin vielä olla kuviskoulussa kehittämässä viimisen filmikuvan tälle vuodelle. Sieltä sitte oon vielä hilpassu partiokirkkoon tekstinlukijaksi ja jäätyny pakkasessa, kun sytytettiin haudoille kynttilöitä. Parasta päivässä oikeastaan oli se, että oli hyvää seuraa ja näin vielä minun koulukummilastaki (siis semmosta nykyään 5lk tyttöä, jonka koulukummi olin ala-asteella) ohimennen! :)

Mie aattelin alottaa nyt tän "loman" saunomalla ja ehkä jopa voisin olla vielä niin reipas, että ripustelisin jouluvalot minun huoneeseen! Mites teillä meni ja mitä suunnitelmia vähän pidemmälle viikonlopulle?

ps. olkaa ylpeitä, ku jaksoin raahata kameraaki paikasta toiseen! :)

4 kommenttia:

  1. kiva postaus mut voisit harventaa noita kuvia jotka on tarkennettu tahallisesti tollee surkeesti, ne on ärsyttäviä ja turhia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mie kuvaan sillä tyylillä, millä kuvaan ja lisään tänne semmosia kuvia, jotka minun mielestä on kivoja. mutta kiitos kumminki :)

      Poista
    2. Ne on mun mielestä just kivoja :)

      Poista
    3. kiva, kun joku muukin tykkää ku mie! :)

      Poista