keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Dear You


Puolelta toiselle, puolelta toiselle. Bussi vapisee ja hyrisee, eikä penkissä istuessa olo tunnu niin mukavalta, mitä pitäisi. Bussikäytävän toisella puolella tutun tuntemattomat pojat työntävät kolmatta pois penkiltä ja meinaavat menettää hermonsa - ei kyllä minullakaan tekisi mieli nousta enää sekunniksikaan ylös. Välillä lyttäännyn ikkunaa vasten, kun taas jossain vaiheessa matka turhauttaa niin, että lasken pääni matkustajatoverini olkapäälle. Pian nostan pääni taas ylös ja muistelen koulupäivän juttuja. Kuulen, kuinka jossain bussin perällä joku bussin osa haluaa ottaa vähän etäisyyttä muista osista. Jossain bussin etuosassa pikkulapset laulavat ja huutavat jotakin sanoja, joita en erota muusta melusta. 
Tahdon kotiin. Nyt.

Koulupäivä oli just superhyperjees, vaikkakin oisin voinu skipata vikan tunnin ja lähteä kotiin nukkumaan!  Meillä oli keskellä päivää keventävät musiikintunnit, joista oon enemmän ku innoissani. Me alettiin vähän suunnittelemaan ja ideoimaan meiän musiikinryhmän esityksiä ysien konserttiin ja tuntuu vähän siltä, että minun ehotus saattais päästäkki mukaan ja mie vielä siihen laulamaan - mutta koputetaan nyt kuitenki puuta koska niin hyviä ehotuksia tuli muutenki! Jotenki tunnilla laulut suju hyvin, varsinkin kun laulettiin Eevin kanssa yhessä Proud Mary. :)
           
Kirjauduin muuten eilen jollekin kansainväliselle kirjeenvaihtokaveri-ilmoitusnettisivulle (herran jestas, onko tuo oikea sana?!), kun oon tässä jo pidemmän aikaa ollu halukas kirjeenvaihtoon jonku hyyppelin kanssa. Vähän epäilytti se sivusto, mutta löysin sieltä kuitenki tosi mukavalta vaikuttavan minun ikäsen brittitytön, jonka kanssa viestiteltiin pari viestiä, jonka jälkeen annoin sille minun osotteen, kun se ois halukas kirjekaveriksi mulle - saa nyt sitte nähä, tulleeko sieltä suunnasta mulle ikinä kirjettä. Vähän sormet ristissä pittää olla tuommosten kanssa, eikö nii?
         Jos ollaan ihan rehellisiä, niin selailin tässä kyllä myös suomalaisia kirjeenvaihtoilmotussivustoja ja bongasin sieltäkin yhen mukavan kuulosen tytön ilmotuksen! Pistin sillekin s-postia, johon olin tänään saanu vastauksen ja ilmeisesti hän olis kans kiinnostunu kirjeenvaihtoon minun kanssa. Oon enemmän ku innoissani, koska sen kanssa kirjottelusta oikeasti vois luullakki tulevan kans säännöllistä kirjottelua (toisin ku tuon brittitytön, koska mulla mietityttää vieläki, laittaako se oikeasti kirjettä mulle).

Ja tässä tuliskin sitten aasinsillalla seuraava juttunen, jota oon harkinnu sitäki jo pidemmän aikaa ja tullu tulokseen joo. Vihjailinkin tästä päähänpistosta pari postausta takaperin, joten ois ehkä nyt aika paljastaakki se.
Oon siis myös miettiny sitä, että alkaisin kirjeenvaihtoon jonku siellä ruudun takana olevista ihmisistä - jos siis sellaisesta kiinnostunut sieltä löytyy! En halua mitään yhden kirjeen kirjoittajaa, vaan sellaisen tyypin, jolla oikeasti kiinnostais ja jaksais panostaakkin niihin kirjeisiin. Yks kriteereistä on myös se, kuten voi arvatakki, että ei saa asua Rovaniemellä. Onhan se nyt ainaki vähän kökköä kirjotella samassa kaupungissa asuvan kanssa?
Jos sinä kiinnostuit, niin pistäppäs pientä esittelyä tulemaan itsestäsi osoitteeseen enbuske.anna@gmail.com niin valitten sitten sieltä jonkun kivalta kuulostavan tyypin. Ja jos kiinnostuit, ole nopea, koska toivoisin viimisten halukkaitten ilmoittavan itsestään viimeistään perjantaina! :)

2 kommenttia:

  1. uu-uu-uuuu kirjeenvaihtoa! "kirjeenvaihtokaveri-ilmoitusnettisivu" :'D

    VastaaPoista