tiistai 22. tammikuuta 2013

Ei Carrie vaan Anna


Vaikka en oo oikeastaan mitään viime aikoina ostellu (jos siis ruokaa ei lasketa), oon unohtanu esitellä teille tänne yhden uuden ihanuuden, joka saapui luokseni perjantaina. Hintana tällaiselle upeudelle oli yksi virkkausopas, jonka houkuttelemana Lotta väänteli mulle tällaisen, kun olin vähän saman tyyppisen korun bongannu Colour Me! -blogissa. Jos tämmöinen kiinnostaa, niin opastusta kannattaa kysellä Lotalta sen upeassa blogissa, koska mie oon niin kämänen tämmösissä, että minun ohjeilla saatte vaan kauhean sykerön aikaan! Mutta mitäs tykkäätte tuosta? :)

Minun elämä on taas vähän yhtä söhellystä paikasta toiseen ja tuntuu, että ehkä pitäis ottaa enemmän itteä niskasta kiinni, että sais taas kaiken organisoitua niin, että jokaiselle jutulle on aikaa tarpeeksi. Nytkin tuntuu, että kökkäisen vaan postauksen ulos kaikessa kiireessä, koska pitäis tehä läksyt...

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. anteeksi, että minun ylähampaat ei oo leveät talttahampaat ja yllä toisiinsa? mittään ylimäärästä rakoa ole, kiitos vain.

      Poista
    2. heii ymmärsit ihan väärin!! näytät siis huippusöpöltä :)!

      Poista
  2. onhan sulla rako ylähampaissa mut se on vaa kiva!! ;0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos et hoksaa, mulla ei ylähampaissa mitkään oo ihan kiinni toisissaan, joten en alkais mitään kutsumaan raoksi...

      Poista