lauantai 5. tammikuuta 2013

Eikä yhtään kuvaa hänestä


Valehtelisin, jos väittäisin, että oon siivonnu koko päivän hiki hatussa minun huonetta. Minun päivä on alkanu puoli yheltä siihen, että heräsin Vilman laittamaan tekstariin. Oltiin kuulema menossa tasaksi Elinalle. Vähän myöhemmin sain Vilmalta myös aikataulun, miten ehtisin käyä kuulema ihan hyvin käymään suihkussa ja laittamaan itteni ennen ku se tulee meille, että kävellään yhessä. Sanotaanko näin, että aikataulu pissi pahasti.
             Selvittiin Ellulle jopa ennen kahta, josta seuras pitkäaikasta höpöttelyä, kunnes päätettiin lähteä Siwasta ostamaan leffaherkkuja. Me päädyttiin nachoihin, mandariineihin, viinirypäleisiin, kurkkuun, porkkanoihin, erilaisiin dippitökötteihin ja mangoon, jota tytöt ei osannu kuoria ja pilkkoa, enkä mie voinu syyä. Kateltiin Miss Farkku-Suomi ja naurettiinki sille, eikä voitu olla höpöttelemättä sillonkaan.

Mulla alkaa olla ikävä koulua. Ei varsinaisesti sitä opiskelua, vaan sitä, että näkee nuita ihania ihmisiä säännöllisesti joka päivä ja tietää, mitä niiden elämässä tapahtuu, eikä tartte puhua niinku nähtäis ekaa kertaa moneen vuoteen. Ja onneksi se alkaaki ylihuomenna taas. Ei siinä, loma on tarpeeksi pitkä nyt, mutta oisimmie voinu sen vissiin hyödyntää paremminki, ku koomaillessa kotona.

Katoin äsken Putouksen ekan jakson ja voin sanoa, että oon vähän pettyny noihin tämän vuoden sketsihahmoihin. Lempparia ei vielä löytyny, mutta ehkä sitten myöhemmin.

Oon viime aikoina saanu teiltä muuten hurjan paljon ihania kommentteja, jotka on saanu minut hymyilemään ja oon tosi kiitollinen niistä kaikista Ootte aivan ihania siellä ruudun takana, muistakaa se! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti