maanantai 28. tammikuuta 2013

Haastetta kaksin kappalein


1  Kiitä haasteen antajaa.
2  Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita siitä heille.
3  Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.


Eli siis suuret kiitokset Etwas Leben -blogin Lauralle!
Mie oon vähän laiska näiden haasteiden kanssa, koska en ikinä jaksa haastaa ketään. Nyt kuitenki teen poikkeuksen ja haastan kaikki ruudun toisella puolella olevat, joilla on oma blogi ja käyttävät tällä hetkellä raidallista paitaa! :)

1   Oon varmaan sanonu tämän jo monessakin jutussa, mutta en oo koskaan värjänny minun hiuksia. En oo oikeastaan laittanu ees raitoja, käyttäny colour maskeja tai hopeashampoota. En mitään kummallista. 
2   Minun nimet on valittu seuraavilla kriteereillä: se on uskonnollinen, länsimainen, se kiertää suvussa, kansainvälinen, kaunis, vanha suomalainen nimi. Olen siis Anna Maria. 
3   Tykkään ihan hirvittävän paljon Adelesta ja sen musiikista. Se vaan on niin ihana persoona, jolla on uskomaton ääni - puhumattakaan siitä tyylistä, mitä siltä löytyy! Mutta vaikka tykkäänkin siitä (ja se on minun ykköslempparisuosikki), en todellakaan matki Adelea, eikä minun blogin nimi liity mitenkään siihen, että haluaisin olla Adele.
4    Nauran niille, jotka väittävät harrastavansa valokuvausta, koska omistavat järkkärin ja ottavat vaan itestä kuvia (eikä siis järkkää mitään photoshootteja koskaan), kuvaavat automaatilla koko ajan ja ostaa heti ekana kalansilmän, että voivat ottaa niiiiiin hienoja bilekuvia.
5    En teinikännäile ja minusta juominen on muutenkin typerää. En ole absolutisti (jos sitä tässä iässä voi edes sanoa), mutta en vain tajua, mitä siistiä juomisessa muka edes on - ihan hyvin sitä voi oottaa siihen 18 vuoteen asti. Mutta joo, olen juonut alkoholia, tosin vain juhlatapauksissa tai lomalla ja vanhempieni seurassa, ihan ilman minkäänlaista krapulaa, koska oon ollu viisas.
6    Oon partiolainen henkeen ja vereen, vaikka tykkäänkin käyttää korkkareista ja minun mielestä rusetti on tarpeeksi hyvä solmu osattavaksi. Partiossa oon ollu mukana virallisesti 2. luokalta asti, mutta minun koko perhe on vähän semmonen partiohullu, en muista päivääkään, jollon en olisi kokenut olevani partiolainen. That's just way of life.
7    Minua luullaan aina vanhemmaksi, mitä oikeasti olen. Tutustun hirmusesti uusiin ihmisiin ja jälkeen päin suurin osa on sanonu, että ne on luullu minua aluksi vähintään 18-20 -vuotiaaksi. Oikeastaan 15v tarkastuksessakaan lääkäri ilmeisesti luuli minun olevan vanhempi, mitä oon... En tajua miksi.
8    Tällä hetkellä olen ihastunu ja tää kyseinen henkilö oikeastaan tietää sen, koska sain joululoman alussa melkosen päähänpiston ja päätin ilmottaa asiasta sille. Meiän välit on kuitenki ok, vaikka en tosin hirveästi oo uskaltanu avata suutani sen jälkeen tämän henkilön seurassa.


Tällaisen haasteen sain drop the world -blogin Emmalta aikoja sitte! Haastetta en taaskaan jaa etteen päin :)


Jokaisen haastetun henkilön on vastattava niihin yhteentoista tai kymmeneen kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt. Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 11 uutta kysymystä joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä jolta sait tämän!

1  Mistä haaveilet? Rakkaudesta, vaaleansinisestä puutalosta, valkosesta flyygelistä, liitovarjoilusta, lomasta, ajasta luovuudelle... Vaikka mistä!
2  Sininen vai punainen? Riippuu mistä roikkuu, molemmat on jees - mutta vaaleanpunanen on paras!
3  Jos saisit matkustaa ihan mihin vaan, niin minne menisit? Varmaan Australiaan tai Pariisiin. :)
4  Onko sulla eläimiä? Ei, paitsi että sängyssä elelee varmaan se sänkyhirviö, josta seiskalla meitä köksässä peloteltiin. Vieläki traumat, vaikka sänky on rakas  :(
5  Harrastatko mitään? Jep! Partiota ja kuvataidekoulussa valokuvausta. Ja tuleehan sitä aika paljon leivottua, katottua elokuvia ja luettuaki, sekä soiteltua pianoa ja muuten musisoitua. Että niitähän mie. :)
6  Lempiaine koulussa? Musiikki, kuvis ja köksä, lukuaineista äikkä.
7  Millasista elokuvista tykkäät? Romanttisista komedioista, romanttisista leffoista, komedioista, joitaki fantasioista ja draamoista. Ja musikaaleista!
8  Kesä vai talvi? Kesä, koska mulla on miljoona ideaa, jotka voi toteuttaa vaan kesällä! Onhan tää talvi silleenki jees, jos ei tartte mennä ulos pakkaseen.
9  Mitä piirrettä arvostat ihmisessä? Luotettavuutta, rehellisyyttä ja ymmärrystä. Ja sitä, että uskaltaa tehä jotaki rohkeaa pelkäämättä yhtään.
10  Entä mitä et? Epärehellisyyttä ja -luotettavuutta, sekä ylimielisyyttä ja kateutta.
11  Kaakao vai kahvi? Vaahtokarkkikaakao kylminä talvi-iltoina ja kahvi heti sillon aamusta. :)

2 kommenttia:

  1. tää oli oikein kiva postaus! ja pystyn niin samaistumaan tuohon sun mielipiteeseen ensimmäisen haasteen neloskohdassa. :D Ei niille voi kuin nauraa.

    VastaaPoista