torstai 3. tammikuuta 2013

Käsin kosketeltavan rankka päivä


Tänään mie oon raahautunu sängystä ylös jopa ennen yhtätoista, sillä me lähettiin Lotan, Äitin ja Mummin kanssa shoppailemaan kaupunkiin heti kaheltatoista. En tykkää vieläkään shoppailusta, mutta koska oon kuolannu jo pidemmän aikaa tiettyjen juttujen perään, niin käytin tilaisuuden hyväkseni ja lähin mukkaan. Päivän aikana me käytiin syömässä lounas Rossossa ja saatiin kuulla pariinkin otteeseen Äitin ja Mummin tinkausta siitä, kumpi maksaa ja miten maksaa.

Vaikka me oltiinki kaupungissa pitkään, jonka aikana mullekki iski jo hirmunen tuska, löysin just ne jutut, mitä oonki jo katellu - tajuttoman ison mustan neuletakin (Mick's 21€), täydellisen farkkupaidan (Lindex 32,95€) ja mustan bleiserin (H&M 19,95€). En muuten tajua, miten mulla on jopa kirkkaan sininen bleiseri, mutta mustan löysin vasta nytten - ja aika tuurilla, koska tuo on just samaa mallia, mitä muutki minun bleiserit, oikea koko ja vieläpä ainut kappale koko kaupassa. Oon aika happy kaikista nuista! :)
Sain myös Äitiltä matkakokoisen karvatarrahöskän!

Nyt kuitenki alan askartelemaan Eevin synttärikorttia, koska se lurjus täyttää 16 jo ens sunnuntaina ja kattomaan hyvää elokuvaa limsalasin kanssa, että tää shoppailun jälkeinen päänsärky helpottais - oon vähän sitä mieltä, että tää on joku allerginen reaktio kaikesta ostamisesta! ;)

ps. huijasin teitä, enkä oikeasti syöny salaattia - tuo on lotan lautanen. olin nössö ja söin pizzaa...

8 kommenttia:

  1. ootko koskaan tehnyt muille bannereita?
    oon aina tykänny sun bannereista niin aattelin jos voisit tehä mulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joskus värkänny eerikalle (aarreplaneetta.blogspot.fi) koko ulkoasun ihan tyhjästä, mutta empä oikeastaan muuten oo muille värkkäilly. se on vähän vaikiaa, koska ei tiiä yhtään toisen tyylistä ja "mieltymyksistä" ja mulle on jotenki tärkeää, että bannerissa on ite otettuja kuvia, joten niidenki vaihtaminen on aina haasteellista, koska ei voi tietää, mitä toisen arkistoista löytyy.
      mutta siis jos ehdottomasti haluat, niin ainahan sitä voi kokkeilla! :)

      Poista
  2. heheh kukas se tässä lurjus on :D en ainakaan minä!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja ihana blogi, tässä on jotenki tosi kiva tunnelma! ♥ tykkään tooosi paljon, jään seuraamaan!

    http://o-something.blogspot.fi/
    kurkkaa!

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia ja ruoka näyttää hyvältä, nam! :)

    camillaslittleworld.blogspot.fi

    VastaaPoista