maanantai 7. tammikuuta 2013

Kikkurakaheli ja kuppi kuumaa






Näin viime yönä ihan sairasta unta. Yleensä näen (eli siis muistan) vaan kaikki happily ever after -unet, joissa on ihania miehiä ja liibalaaba - kyllä te tiiätte ne unet. Viime yönä näin kuitenki unta tappajasaukoista, joita pakoon mie juoksin. Siinä unessa oli oikeasti kaikki ihmiset, joiden kanssa oon ollu tekemisissä viimisen parin kuukauden aikana ja jotka tunnen muuten ku nimeltäki. Innostuin googlailemaan, mitähän minun saukkouni tarkotti, jossa siis lähinnä juoksin niitä saukkoja pakoon mulle jotenkin tärkeiden ihmisten kanssa ja jopa piilouduin niiltä, vaikkakin unen lopussa olin jotenki kummallisesti rantabileissä minun kielikurssikavereiden kanssa ja näin erään-nimeltä-mainitsemattoman henkilön siellä, jonka reaktiota en kyllä muista. Enivei, löysin ainaki piiloutumisesta jotain tällaista:
Piilotteleminen/piilossa oleminen unessa ehdottaa, että saatat pitää jotain salaisuutta tai tietoa itselläsi. Et ehkä kohtaa tai halua kohdata ikävää tilannetta silmästä silmään tosielämässä. Mahdollisesti voit myös olla valmis paljastamaan tai todistamaan jotakin ennen kuin kukaan muu saa asiaa selville.Jos joku muu piileskelee unessasi, se kertoo turvallisuuden ja suojan tarpeestasi
Unista viis! Tänään oli ensimmäinen koulupäivä ja jos ollaan ihan rehellisiä, oli tuskaa lähteä sinne, vaikka sitä ootinki ihan innoissani. Koko päivä meni melkosessa koomassa ja tuntuu, etten oo vieläkään heränny kunnolla. Toivottavasti kuppi kuumaa piristää, sillä tuo ulkona oleva pimeys ei ainakaan houkuttele.
             
Oon muuten kyllä aika ilonen tästä päivästä, koska eilen illalla tein loistavan päätöksen ja päätin, mihin pistän rahaani menemään ja milloin. Tuota ei saa mitenkään fiksusti sanottua, mutta kuten yhteiskuntaopin tunnilla tuli kans ilmi, oon suunnitelmallinen säästäjä rahankäytön suhteen - ja nyt aion reväyttää kerralla kunnolla, jonka oon laskenu aika varman päälle, että rahaa riittää vielä muuhunkin (kuten kesällä bensaan, jos vaikka kesätöitä en saakkaan). Aion panostaa kameraan ja ostaa kaks objektiivia kertarysäyksellä. Kuulostaako edes pikkusen siltä, että menee ihan liikaa rahaa kerralla? Minua hirvittää ihan hirmusesti, vaikka tiiän, että saan vihdoin jotain, mitä oon kauan katellu ja ihaillu. Oon joka päivä joululomalla tehny kunnon hintavertailuja eri nettikauppojen välillä ja välillä selannu kaikkia mainoslehtiä, mitä meille on sadellu kotiin ja päättäny, mitä kautta teen sen. Ja aion tehdä sen nyt - tänään! :)
Jollen siis jänistä ihan viime hetkellä, koska oon ihan tajuttoman pihi ihminen...

On mulla yks toinenki kreisi päähänpisto takataskussani, mutta sen voisin kertoa sen ehkä myöhemmin!

ps. enkun tunnit on perseestä, jos siellä sattuu vielä kerranki sama homma, mitä tänään.

6 kommenttia:

  1. mitä tapahtu enkun tunnilla:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käsiteltiin kappaletta 14, jossa mm. kerrottiin michiganissa olevassa finlandia universityssä vietettävästä juhlasta joka on 19. tammikuuta :3 sain kyseisen juhlan takia monta katsetta... en tykänny aiheesta ollenkaan

      Poista
  2. millaset objektiivit?:)

    VastaaPoista