sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kreisit kikkurat ja tyttö tulessa


Tupsahdettiin kotiin tuossa reilu tunteroinen sitten ja matka mulla oikeastaan meni musiikkia kuunnellessa ja tuskasena äidinkielentehtäviä vääntäessä, joita en kyllä saanu ihan valmiiksi asti siksi, etten muistanu, mitä yhessä elokuvassa tapahtuu siinä välissä, kun kyläläiset on pahoinpidelly päähenkilöt ja on koko elokuvan loppu. Vielä siis pitäis puristaa tekstiä irti, puhumattakaan siitä, etten oo ees alottanu mantsan kokeeseen lukemista, vaikka koepäivä senku lähestyy lähestymistä (voiko kokeille hankkia lähestymiskiellon?!).

Mulla on tehny taas viime aikoina hirveästi mieli soittaa pianoa, mutta koska oon pöljä ja oon vuorannu minun pianotuolin vaatekasoilla, jotka pitäis laittaa kaappiin, niin en pääse koskemaankaan koko pianoon, ennen ku raivaan kaiken kankaan paikalleen. Haluaisin ihan hirveästi opetella soittamaan uusia lauluja, että voisin laulellakkin niitä sitten.

Mutta eikai se nyt enää auta mikään muu, kun alkaa hommiin hyvän musiikin soidessa, niin ehkä sais läksyt tehtyä ja pianoonkin ehkä ehtis päästä käsiksi, jos vaan jaksais. Ei tästä kirjottamisestakaan tunnu oikein syntyvän mitään järkevää...

ps. minun unelmamiehen pitäis huomenna saapua postissa! :)
pps. oisittepa nähny minun reaktion eilen illalla, kun huomasin, että äiti oli ostanu muroja! ...meillä ei nimittäin pahemmin syyä muroja ja oon nyt vinkunu niitä ties kuin kauan.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. sanos muuta! oon syöny viimeks joskus pienenä jossaki hotellissa ♥

      Poista
  2. Ootpas sä nätti :---) ja tosi kiva blogi muuten!

    http://merppaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista