perjantai 4. tammikuuta 2013

Prinsessa Karvakasa


Odottamatonta liikehdintää minun elämässä on tapahtunu tänään, nimittäin normaalirytmistäni poiketen oon syöny normaaliaikoihin, jonka jälkeen vapaaehtosesti laittanu vaatteetki tälle päivälle päälle ja menny Vilmalle - ja sillon oli vielä valosaa! Otin kameranki mukaan, että oisin saanu matkalta kivoja talvikuvia, mutta olin höpsö ja luulin tarkenevani ilman takkia ja puolessa välissä matkaa sain sitte kokea kamalan kylmyyden - siinä ei paljon kuvia oteltu...
             Me kateltiin Vilmalla eka Mikon seurana Prinsessa Ruusunen loppuun, kun se oli niin hurja ja jännittävä, että kyllä meiän piti ehottomasti olla siinä (ja Mikkohan on tosiaan Vilman pikkuveli). Otettiin kupposet lämmintä, kun Vilman äiti tuli kotiin, ja sitten me alettiin kattomaan Hääheilaa, joka kyllä on ollu pidemmän aikaa minun mielestä loistoleffa - enkä erehtyny valinnassani tälläkään kertaa! Sen jälkeen me käpöteltiin meille, koska sana siivous sai Vilman innostumaan minun lahjakorttien etsintä -projektista, niin mehän ollaan täällä sitten tongittu ja pengottu liian monta laatikkoa ja käyty ne läpi tuloksetta. Välillä kyllä kävin täyttämässä masuni kiinalaisella, josta en vieläkään tykkää, jonka jälkeen homma jatku erin levyn kanssa. Mulla vähän naurattaa kaikki, mitä minun laatikoista löyty vanhoista päiväkirjoista tarra-arkkeihin asti.

Vilma lähti just kotiin, mutta minun siivous jatkuu vielä todennäkösesti pitkään, koska Äiti just ilmotti, että meillä on huomenna siivouspäivä, jollon siivotaan joulu pois meiltäkin (mutta minun huoneen jouluvaloista en kyllä luovu!). Ja mitäpä se haittaa, kun ne lahjakortitkin pitäis löytää, niinku löysin tuon minun piirustuspöydän jo about vuoden hukassa olleen kynän - josta innostuin enemmän kuin voitte arvatakkaan! Vilma oli vähän hupsu ja luuli sitä raskaustestiksi...

Joten siis jatkan siivousurakkaani. Hyvää perjantai-iltaa kaikille ystäväisille sinne ruudun toiselle puolelle! :)

2 kommenttia:

  1. Selailin tätä sun blogii, vaikuttaa ihan mielenkiintoselta, mut kiinnitin noitten kuvien valotuksee huomiota... Ne on jotenki oudon himmeet :D

    camillaslittleworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvien valotuksissa ei oo mikkään pilalla, vaan muokkaan niistä pehmeän näkösiä. tykkään niistä jotenki enemmän :)

      Poista