torstai 17. tammikuuta 2013

Purkkeja ja kukkakoukeroita


Tää päivä on aikalailla tullu istuttua kokouksissa. Oon menny puoli yheksäksi kaupungintalolle, koska meillä oli ensimmäinen nuorisovaltuuston kokous tälle kaudelle. Siellä valittiin puheenjisto ja lautakuntaedustajat - mie en päässy puheenjohtajaksi, mutta perusturvalautakunnan edustuksen kautta lohkes kumminki paikka hallituksesta! Oli vähän hassua olla uudella valtuustolla kokouksessa, koska porukka on meitä viittä vanhaa lukuunottamatta ihan uus ja tuntematon mulle, vaikkakin pari tapausta tunnen ihan muuta kautta. Oon niin tottunu istumaan Veran (joka muuten tännään täytti 18 vuotta ) vieressä, että oli ihan kummallista, että siinä vieressä ei ollu enää sitä tuttua ja turvallista höpötysseuraa. Ehkäpä nuihin uusiin ihmisiin sitte tutustuu ens viikon viikonloppuna, kun meillä on koulutusviikonloppu! :)

Oon muuten eilen värkkäilly itelleni tuommosen 2013-purkin, jota ootte varmaan tekin nähny monessa paikassa. Jotenki mie vaan innostuin tuosta ideasta, joten meikkisivellinpurkki sai kokea pienen muodonmuutoksen. Saa nähä, miten jaksan täytellä tuota purkkia, mutta nyt sinne on kyllä ihan ahkerasti tullu jo lappusia! Onkos kellään teistä tuommosta?

4 kommenttia:

  1. siiis mikä purkki miten toimii mitä sille tehään:D mistä keksit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 2013-purkki, eli siis purkki, minne kirjotetaan lapuille mukavia asioita, mitä vuoden aikana tapahtuu ja sitte uuden vuoden aattona se avataan ja ne laput luetaan :) ja siis oon nähny tuota useammassa paikassa netissä.

      Poista
  2. voii ihana:) mie tein tuommosen ko inspiroit minua!:)

    VastaaPoista