keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Pusu housusa


Ennen kuvia vaan synty sillee klik klik klik, mutta nyt oon oppinu liikaa ja alkanu miettimään mitä oikeasti haluan kuvata, enkä enää vaan ota blogia varten kuvia (okei, ehkä joskus harvoin). Tänäänki toteutin yhen ihan oudon kuvaushaaveeni ja otin kuvia tuulilasin läpi sillon, kun oon autossa ja se liikkeessä. Ja oon varsin tyytyväinen niihin pariin räpsyyn, koska saavutin sen, mitä halusinki. :)
           Me saatiin tänään kuviskoulussa valokuvaustehtävä, jossa piti valita tietyistä vaihtoehdoista aina yks ja nyt sitten pitäis ottaa 20 onnistunutta kuvaa, joissa näkyy kaikki kolme valitsemaa aihetta. Minun valinnat on suuruudenhullun lailla ihminen, ilma, sekä valo ja varjo. Vaikka pari ideaa tuliki heti nuihin liittyen mieleen, niin silti pää lyö tyhjää 18 muun kuvan kanssa. Niin ja sitten pitäis vielä löytää ne ihmiset, joita kuvaisinki!

Oon vasta tänään oikeasti tajunnu, miten ihmiset lähtee yläasteen jälkeen ihan eri suuntiin. Sinänsä oon onnekas, kun oon tienny jo pidemmän aikaa, minne haluan, ja oon aina tienny, että meen just sinne, oli kaverit menossa ihan minne tahansa. Nyt on kumminki viime aikoina tullu mietittyä, että mitä jos sittenkin, koska muutkin, mutta ei. Silti itken ja ikävöin jo nyt niitä kaikkia huippuja tyyppiä, jotka valitsee eri polun ku mie.

Nyt ois kuitenkin suuntana S&S eli suihku ja sänky, sillä oon harjoittanu tänään hervotonta kikattelua kuviskoulussa ja viimisellä tunnilla koulussa, että ei mitään rajaa - nii ehkä joskus vois nukkuakki, kun siihen on tilaisuus? :)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. lyskan kuvislinjalle, jos en pissi pääsykokeissa! mutta lyskalle kumminki :)

      Poista