keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vaaleanpunaiset raidat ja vesivärikauhu


Yks löllöttelypäivä lisää minun elämään! Okei, oon tänään tehnykki jotain - järjestäny yhen laatikon minun huoneesta, kiristäny paperitelineen ruuvveja (se hajos, jos siihen koski!), höpötelly minun kummitädin kanssa ja tosiaan jatkanu sen kivuliaimman blogitekstin kirjottamista. Oon myös syöny tiramisua ja suklaata, sekä hermoillu taas kuvislinjan pääsykokeista. Lotan kaveri Lotta, joka on kuvislinjalla, on tännään illalla vieraillu meillä puikkojensa kanssa ja saanu minua vähän rauhoteltua minua niitten suhteen - ja oon saanu myös rauhottelun kautta lisää tietoa. Nyt sitte vaan tutustumispäivää ootellessa!

Eilen illalla sain Isoäidiltä ihanan yllätyksen: se toi mulle uuden kangaskassin, siihen mätsäävän pussukan ja minun vanhan pipon, joka koki kuminauhan laittamisen venyvän kohtalon. Herätessäni löysin keittiöstä minun paikalta Lotan tekemät uudet villasukat mulle, jotka on aivan ihanat Pienet arkiset yllätykset on jotaki aivan parasta.

Nyt voisin jatkaa laatikoiden penkomista, että joskus löytäisinki ne hukkaan joutuneet lahjakortit... Oon vähän tuskastunu niiden kanssa, koska oon pikaisesti käyny kaikki laatikot läpi, mutta en löydä niitä mistään. Nyt sitte huolella pittää jokanen käyä läpi, koska mulla todellakin ois tarvetta ainaki toiselle heti nyt paikalla - en nimittäin todellakaan rupea ostamaan objektiivia ilman lahjakorttia, jos mulla kerta semmonen on!

6 kommenttia:

  1. Hehei ei huolta siitä kuvislinjan pääsykokeesta! Nykyään sinne linjalle hakee aika vähän porukkaa, joten todennäköisesti pääset heittämällä sisään. Varsinkin kun sulla on kai hyvä keskiarvokin(?) Annetut aiheetkin on sellasia mielenkiintosia ja melko vapaita, ei mitään yläastekamaa(tai no ainakin mulla oli kun viimevuonna hain).. Se aikaraja ja tilanne tosin saattaa tuntua ahdistavalta. Itselläni tuli pienoinen musta-aukko aivoihin, enkä meinannut saada mitään paperille, mutta kun lakkasin miettimästä liikaa niitä arviointeja ym. niin helpotti ja töistäkin tuli ihan onnistuneita. Tsemppiä sulle sinne, äläkä jännitä liikaa! :)

    Tykkään sun blogista ihan hirveesti. Tää on niin tällanen söpö, aito ja SIE oot jotenki niin ihanan olonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällä hetkellä oon aika no panic -tilassa meneillään, mutta tiiän jo valmiiksi, että minun ikäsistä sinne on hakemassa useampi, mitä viime vuonna, joten koskaan ei tiiä, miten käy! ja ka mulla on 9.07 tällä hetkellä, mutta siinä toikkarissa ei lukenu kaikkia aineita, koska osaa meillä ei nyt syksyllä edes ollu - tilanne on sinänsä siis auki vielä, mutta eiköhän se päälle 8.5 kuitenki pysy!
      lotta neuvoki mulle, että aiheita pystyy ja kannattaa soveltaa aika paljon, joka helpotti heti oloa! ja varsinki se, että siellä saa kuulema syyäkki, joten voin ainaki ottaa jotaki porkkanaa sinne mukaan ja rouskutella sitä, kun hermostuttaa! mutta kiitos mielettömästi, eiköhän se hyvin mene :)

      ja kiitos! oon nyt aivan otettu ♥

      Poista
  2. ei siitä kuvislinjalle pääsemisestä kauheesti tarvii huolehtia, sinun taidoilla ihan varmasti pääsee!:) terkuin lyskalainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sormet ristissä toivotaan sitä! ja jos hyvin käy, niin ens syksynä sitte nähhään? :)

      Poista
  3. säikähin jo et värjäsit pinkit raidat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no, eikö sopis mulle? :D älä huoli, mulla ei oo ihan ekana mielessä pinkit raidat hiuksiin... :)

      Poista