tiistai 1. tammikuuta 2013

Written before 2013


Heräsin viime yönä kahen ja kolmen välillä panikoimaan kolmen ja puolen kuukauen päässä olevaa pääsykoetta kuvislinjalle lukioon. Oon haaveillu sinne pääsemisestä niin kauan, ku muistan, ja kolmen ja puolen kuukauden päästä on tilaisuus toteuttaa yks haave tai kussa niin pahasti, että mikkään ei auta. Ehkä syystäki panikoin, mutta ehkä vähän liian aikasin?

Tää päivä on menny äitin kanssa aikalailla kahestaan katellessa Frank Sinatraa ja Järki ja tunteet -leffaa. Sen jälkeen oon lähinnä juossu ympäri taloa eka miettiessä, mitä laitan illalla päälle, ja sen jälkeen hiuskriisin vallassa - kuulostaa aika normaalilta, vai? Olin ihan varma, että minun hiukset on puhtaat ja näyttää puhtailta senki jälkeen, ku olin ne laittanu, joten en sitte suihkussa ollessani pessy niitä. Väärin meni minun arvaus, nimittäin hiukset näytti likasilta, eikä Oriflamen paskan kuivashampoon käyttö auttanu yhtään. Englannissa opetellut pikahiuspesut ilman muun vartalon kastelua on aika jees hätätilanteissa.

Oon nyt illan meiän naapureiden luona (niiden samojen, joiden kanssa ollaan aina ennenki oltu ja käyään aina reissussaki yhessä) syömässä hyvin ja kattomassa elokuvia. Ruokana todennäkösesti tortillaa ja leffana joku niitten uus rakkaushömppä.
       Tämän postauksen julkasuhetkenä kumminki oon todennäkösesti tuossa rannassa (meiän talolta ei oo siis hirveän pitkä matka järven rantaan) kattomassa ja kuvaamassa raketteja, joita Isi niin innoissaan joka vuosi posauttelee. Ja ehkä sen jälkeen joku toinen leffa ja yöunet ilman pääsykokeista panikointia.

Joka tapauksessa kiitos kuluneesta vuodesta teille, ootte aivan ihania, kun jaksatte pitkin vuotta piristää minua ihanilla kommenteilla ja jaksatte lukea tätä blogia, jota kirjottaa loppujen lopuksi aika tavallinen tyttö. :)

Erittäin hyvää uutta vuotta 2013 kaikille teille sinne!

ps. vielä ehtii laittaa unelmia tulemaan tänne! oon jo pari (okei lähes kaikki) unelmat piirrelly ja voin myöntää, että osan kohalla meinas iskeä paniikki - varsinkin kun lempparitussi haluaa loppua just nyt. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti