tiistai 8. tammikuuta 2013

Yöelämää ja räpsyjä


Koska koulusta tullessani ulkona oli vielä iiiiihan vähän valoa, päätin melkein juosta kotiin bussipysäkiltä ja räpsäistä parit kuvat luonnonvalossa, vaikkaki katulamput ehti syttyä minun harmiksi. Onneksi sain kuitenki minusta parit kivat räpsyt, vaikkakin en vielä osaa hallita tuota uutta objektiivia kunnolla - meinaan, se on aika raskas. Mutta tässähän sitä oppii! :)

Minun villit unet muuten jatkuu! En kyllä muista, mitä unta oon nähny, mutta jotenki kummallisesti minun jalka puutu ja päätin yhtäkkiä lähteä kävelemään minun huoneessa tai ettimään jotaki (en todellakaan tiiä mitä tai miksi). Astuin jalalla pari askelta, mutta en tuntenu sitä ollenkaan ja lopulta kaaduin lattialle, kun en saanut jalalla mitenkäänpäin astuttua. Muistan vielä sen, kun Isi tuli yhtäkkiä minun huoneeseen kattomaan minua vähän oudosti ja nousin siinä sitte sänkyä vasten ja sen avulla lösähin takasi sänkyyn nukkumaan.
Äiti kerto tänään jälkeenpäin, että olin vielä sanonukki Isille jotaki, kun se kävi minun huoneessa, mutta ite en muista semmosesta mitään. Ehkä minun pitäis vähän rauhottua, eikä harrastaa näin villiä yöelämää?

Päivitystä mie-osioon on muuten tulossa lähiaikoina, kunhan sitä ehdin (eli siis jaksan, koska aikaahan mulla on) värkkäillä. Siitä vois jopa tulla tällä kertaa kivan näkönenki! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti