sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Helsingistä


Minun vanhemmat on siis ollu nyt viikonlopun Helsingissä, ilmeisesti taas Isin työjuttujen takia. Aina, kun vanhemmat käy Etelä-Suomessa, niin ne tuo myös mulle ja Lotalle tuliaisia sieltä - ihan vaan sen takia, että siellä on yksinkertasesti paremmat kaupat, mitä täällä, vaikka ei Rovaniemellä niin hirveän vähän ja huonojakaan tapauksia ole.
          Tällä kertaa jutskia tuli normaalia enemmän: neljät erilaiset korvikset (tosin kahdet nuista roikkuvista on mulle ja Lotalle yhteiseksi), musta reikänen jännä paita, kaks varsin erikoista hiustenlaittojutskaa, pinkki toppi laskoksilla ja selkävetoketjulla ja mikä parasta, elämäni eka pitsipaita. Oon aina tykänny kaikista pitsisistä jutuista, mutta tähän mennessä mulla ei oo ollu mitään muuta pitsistä, ku ysin päättärimekko, jota en vielä pariin kuukauteen pääse käyttämään. Nyt kerranki osasin kertoa Äitille, mitä haluan tuliaiseksi ja sieltähän se sitte tulikin! Huomenna ei ainakaan ole vaatekriisiä. :)

ps. oonko paras vai paras, vai miksi löysin itteni tänään vapaaehtosesti tekemästä lumitöitä?

2 kommenttia:

  1. ihan mahoton suloset noi punaset korvikset :D
    ps. ollaan parhaita yhessä koska mieki löysin itteni vapaaehtoistyössä lunta kolaamassa meän pihalta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no äläpä! oon ihan rakastunu kaikkeen, mitä sain :)
      ps. hyvä me! ;)

      Poista