keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Onnenpoika, onnenpoika



Päivän teemoina on ollu Kauko Röyhkä, musiikin kuvaaminen, melkein lavalle pyörtyminen, Photoshop-intoilut kertaa sata, työhaastattelu ja ikävät uutiset. 

Kauko Röyhkä siis tänään vieraili meiän koululla puhumassa omasta urastaan, joka oli kyllä aika mielenkiintosta - vaikuttihan se muutenki ihan rennolta mieheltä, vaikkakin reilu 20 albumia levytettynä puhumattakaan niistä n. 10 julkastusta kirjasta.
            Meillä oli myös tänään se valinnaisen musiikin ysien järjestämä konsertti, missä mie esiinnyin kolmessa eri esityksessä, jonka lisäksi vielä ikuistin esityksiä - minunki esitys ikuistettiin sekä videolle, että kuville ja jos ootte oikein onnekkaita, saatatte nähä videon jo huomenna. Rehellisesti sanottuna mulla jännitti niin paljon, että olin oikeasti melkein pyörtyä sinne lavalle - tärisin koko esityksen ajan ihan törkeästi ja mokailin jonku verran sanoissaki. Ottaen huomioon sen, miten paljon oon esiintyny, en tajua, miten mulla jännitti noin paljon. Mulla ei oo oikeasti ikinä ollu tuommosta tunnetta aikasemmin.
Mutta onneksi yleisö tykkäs ja vaan positiivista palautetta on tullu. :)

Viimeisenä päivän saavutuksena elämäni eka työhaastattelu, joka ei loppujen lopuksi jännittäny ollenkaan. Kahen viikon päästä kuulema ilmotetaan, ketkä otetaan töihin ja ketkä ei - eipä sillä tiedolla niin kiire ole, koska tuon haastattelun jälkeen tiiän, että en halua sinne töihin, vaikka pääsisinkin. Ei vaan ollu minun juttu.

Miinuksena itelle nyt vähän se, että huomenna on sen kirjotuskilpailun viiminen osallistumispäivä ja oon nössö, eikä mulla oo paperilla yhtään mitään. Sinne meni seki.

4 kommenttia: