lauantai 9. helmikuuta 2013

Toisesti se kahdeksan sanoo


1  Kiitä haasteen antajaa.
2  Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita siitä heille.
3  Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.


Kiitokset kuuluu never lose hope -blogin Jennille! Oon tehny tämmösen haasteen aika vasta, mutta tehdäänpäs uusiksi, kerta osu kohdalle toisenkin kerran - ja kyllähän minussa niitä faktoja riittää! Ja haasteen saavat tällä kertaa ne, jotka nukku edellisen yön ilman sukkia. Oon vähän laiska taas. :)


1  Mulle on tärkeää, että mulla on korvat puhtaana. Tuo nyt kuulosti vähän oudolta, mutta siis mulla ällöttää, jos korvat tuntuu niin hirveän likasilta ja minun on oikeasti heti pakko saada puhistaa ne. Ällöttävä alku, mutta satunnainen fakta ainakin.
2  Haluaisin osallistua yhteen novellikilpailuun, jossa viiminen kirjotusten lähettämispäivä on helmikuun lopulla kaheskymmenesjoku päivä. En vaan keksi, mistä kirjottaisin. Luova työ on rankkaa.
3  Minun iho kuivuu ihan hirveästi aina talvella. Jopa minun kynsinauhat on ihan repeilleet, koska ne on niin kuivat ja minun iho hilseilee törkeän paljon. Joudun jatkuvasti rasvaamaan käsiä ja huuliakin, enkä varmaan voi olla tuntiakaan käyttämättä jompaa kumpaa (hereillä ollessa siis).
4  En vieläkään tykkää shoppailemisesta, vaikka oikeasti sitä rahaa tuntuu silti koko ajan menevän johonki. Nyttenki varmaan tili ihan nollilla ja ihan hävettää ostaa mitään, kun oon niin pihi.
5  Käyn isoskoulutusta (ok, tänä vuonna sitä kutsutaan vielä itukoulutukseksi ja ens syksystä asti isoskoulutukseksi) ja oon ihan innoissani, kun pääsen sitten jossakin vaiheessa taas ripar(e)ille - tosin nyt vähän erilaisessa asemassa, mutta kuitenkin.
6  Mulla on ihan törkeän hyvä käsiala, vaikka ite sanonki. Todistin tuossa vasta yhelle Lotan kaverillekin, että miten voin tuosta vaan kirjottaa suoraan tyhjälle A4:selle ilman minkäänlaisia apuviivoja. Ja "konekäsialasta" saan kuulla aika usein - vähintään pari kertaa viikossa.
7  Rakastan laulamista. En tiiä, kuulostanko nyt mitenkään hyvältä, mutta ois aivan huippua päästä jonnekki laulukilpailuun laulamaan ja menestyä kisassa. Toistaseksi kuitenki tyydyn suihkuun, jossa vaan en voi olla laulamatta, ja satunnaisesti meiän koulun juhliin.
8  Oon syntyny samana päivänä isäni kanssa. Harva varmaan uskoo, mutta ihan totta se on. Ei sitä vissiin mitenkään suunniteltu, mutta oli jotku kuulemma lyöny vetoa siitä, synnynkö päivää aiemmin vai samana päivänä - ja vähästä oli kiinni, kun syntymäajaksi tuli 00.31! :)

ps. tero oot nolo. kaikella rakkaudella :)

2 kommenttia:

  1. ihana alotus :DD ja aika hyvin tuo kasi ;) misssä novellikilpailu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta kai! :D ja novellikilpailu täällä:
      http://novelli.fi/kirjoituskilpailu/

      Poista