perjantai 1. helmikuuta 2013

Törkeästi kirja naamassa ja koirasto


Burnout ei ole kaukana enää. Koko viikko on ollu melkosta menemistä koko ajan ja yöunet on jääny vähäsiksi. Postauksiaki oon tehny kiireessä, ettei tää homma ihan kuolis käsiin tämmösen viikon takia. Koulu taitaa viedä mehut minustaki, jos niin voi sanoa? Äikän koe, enkun sanakoe, bilsan lihaksisto- ja luustotesti, ruottin sanakoe... Ja seuraavaksi matikan koe, johon pittää vielä vähän kerrata.
            Maanantaina oon istunu kaupungintalolla Unicef-tapaamisessa ja ennen pimeän tuloa kiireessä kuvannu pari nuista Kuusi kaunista -sarjan kuvista. Tiistaina kuvasin loput tuon sarjan kuvista parissakymmenessä minuutissa ruokavälkällä ja kävin Lapin ammattiopiston avointen ovien päivän takia tutustumassa Porokadulla yhteen niiden toimipisteistä, josta sain montaa hammastahnaaa, purkkaa ja karkkia. Siellä mulle tehtiin kämänen kampauskin, jonka vuoksi sain pää kolmantena jalkana juosta kaupungintalolle perusturvalautakunnan ekaan kokoukseen. Ja sieltä sitte ilman minkäänlaisia taukoja vetämään vartsua. Keskiviikkona koulua pitkään ja siitä nopean Isolassa avautumisen (menin siis isovanhemmilleni avautumaan asioista) jälkeen kuvataidekouluun tuskailemaan. Myöhään illalla kotiin ja törkeää panostamista kahteen eiliseen kokeeseen.
              Eilen kokeet ja koulua, jonka jälkeen kävin nopeasti H&Mllä ostamassa elämäni ensimmäisen yksvärisen hupparin ja yhen paidan, jonka tänään sitte huomasin olevan kokoa pienempi, mitä luulin sen ostaneeni (se ei kyllä haitannu, kun sovitin!). Eilen olin myös muutaman tunnin suunnittelemassa tulevaa TOJua (partioleiriä, jossa oon johtajana) ja muuten olin illan naama kirjassa kiinni. Ja tänään sitten oli se koe. Ja oppilaskunnan kokous.

Viikko menny niin nopeasti, että en edes tajua, mutta kuitenkin viime viikosta en enää muista mitään. Onneksi nyt sitte saa pikkusen kumminki hellittää (ja nukkua!), vaikka viikonlopulle onki hommia aikalailla kans - ei kuitenkaan mitään hirveän järjestettyä ja pakollista, niinku räjähdyspisteessä olevan huoneen siivoamista.

ps. paritanssi on kivaa :)
pps. oon ihan innoissani, ku oon nyt saanu pari kirjettä jo (arvatkaa, oonko ehtiny vastaamaan niihin...) uusilta kirjekavereiltani, joita varten ostin tosi värikkäitä kuoria :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti