tiistai 5. maaliskuuta 2013

En aio tuntea pelkoo




Heräsin aamulla nukuttuani onnellisesti kakstoista tuntia. Portaat alas tultuani tunnelma kuitenki laski, kun huomasin, millanen sää ulkona oli - lunta tuli melkosella vauhilla melkein vaakatasossa, eikä vastapäätä olevan tontin männytkään seisonu suoraa taivasta kohti, vaan heilu puolelta toiselle hullunlailla. Ei mikään laskupäivä siis, vaikka monet varmaan rinteessä olikin, eikä yhtään hissiäkään oltu suljettu - jota kyllä ihmettelen hulluna, koska tunturin päällä kuitenki tuuli parhaimmillaan 13m/s!
              Vaikka kuvista päätellen vois luulla, että oon mussuttanu hyvvää ruokaa koko päivän niin tosiasiassa oon pyllähtäny aamupalan jälkeen sohvalle, enkä juurikaan liikuttanu pyllyäni siitä minnekkään. Oon lähinnä vaan selaillu blogeja ja kattonu yhen ehkä oudoimman videon, minkä oon ikinä nähny (klik), sekä ootellu jännittyneenä tilannekatsausta minun sedän voinnista, koska se päätti tänään sitte ajaa ojaan. Äitin sanoin koko sen ojaanajo on melkonen surkeiden sattumusten sarja, eikä kukaan oikeasti tiiä, pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.
Elämää on meiän mökissä oikeastaan ollu vasta neljän jälkeen, kun syötiin yks minun viha-rakkaus -listalle kuuluvista ruuista, eli kana-ceasarsalaatti, jonka jälkeen ollaan nyt saunottu ja kateltu telkkaria koko perheen voimin. Suunnitelmissa on kuulema vielä Aliaksen pelaaminen, vaikka mulla kyllä houkuttelis joku leffa! :)

ps. ootteko kuullu espanjalaisista castelleista? ihan hulluja ihmistorneja sanon mie!

8 kommenttia:

  1. Ihanan isoja ja hyvälaatusia kuvia! Muutenki kiva blogi:)

    http://nomonde-justheartit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. se ohjelma niistä castelleista tänää?? siis mie katoin sitä, iha järkyttävää et kui hyö kestää sillee :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! mie katoin ihan äimistyneenä niitä kans! oikeasti ku ne tippu sieltä nii piti piättää henkeä siinä, ku jännitti niitten puolesta niin paljon :D

      Poista
  3. Sulla on tosi ihana blogi! kivoja kuvia:)

    VastaaPoista
  4. ihan sairaan hyviä ja hyvälaatusia kuvia! mikä kamera sulla on? ja nam toi salaatti!!

    emiliamilana.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mulla on sonyn alpha 390 ja näissä kuvissa käytin 50mm objektiivia. lissää minun kamerahommista näkkee tuolta mie-osiosta :)

      Poista