lauantai 30. maaliskuuta 2013

Kahden yhdentoista haaste

Haasteen sain oikeastaan kahdesti, ensin GIRL GONE WILD -blogin Jaminalta ja sen jälkeen vielä Little Surprises -blogin Nealta! Kiitokset teille siis. :)
Oon nössö, enkä haasta ketään, mutta jotka haluaa, niin en kiellä tekemästä!



Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.
1  Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2  Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3  Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4  Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5  Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6  Ei takaisin haastamista.


11  F A K T A A
1  Aina, ku juttelen jonku kanssa Facebookissa, pidän sen keskustelun sillee jännästi auki, että se ei oo kuitenkaan valittuna, että nään sen viestin etukäteen ja voin miettiä, mitä vastaan sille ihmiselle, ennen ku se näkee, että oon nähny sen viestin. Miettikää sitä paniikin määrää, ku joku keskustelu sattuu olemaanki kiinni ja sieltä tullee viesti. Kontrollifriikki(kö?).
2  Rakastan sitä tunnetta, kun huomaan, että mulle on tullu postia - on kyseessä joku pankin kirje siitä, miten oon käyttäny minun rahoja, kokouspapereita tai sitte jomman kumman minun kirjekaverin kirje. Oon aina yhtä innoissani. Voi sitä riemun määrää, kun saan joskus harvoin paketin!
3  Pelkään mallinukkeja ihan hirveästi ja säikähtelen niitä aina vaatekaupoissa. En tiiä, johtuuko se niistä kaikista posliininukeista, joita mulla oli pienenä hyllyn päällä tuijottamassa, mutta semmoset on tosi pelottavia.
4  Mulla on ihan tajuttoman paljon kyniä, enkä oo ihan varma, onko edes kaikki tussit ja kuulakärkikynät vielä isku kunnossa! Mutta anyway kyniä multa löytyy ympäri huonetta aina mitä ihmeellisimmistä paikoista ja penaaliki oli ihan pullollaan, kunnes nyt vasta otin suurimman osan pois - on vähän orpo olo.
5  Puren minun kynsiä, oon oikeestaan aina purru. Ties kuin monta kertaa oon yrittäny lopettaa ja kynneliäkin oon niihin laittanu, mutta ei vaan oo koskaan onnistunu. Sen takia ne on niin huonossa kunnossa, että kasvaakin ihan tajuttoman hitaasti, jonka takia aina välillä ostan itelle irtokynnet. Ja sitten kun ne lähtee, enkä jaksa enää liimailla, alan kasvattamaan omiani taas, jotka lohkeaa ja ollaan taas lähtöpisteessä. Tiedän, tiedän, rakennekynnet ois helpoimmat.


6  Juon ihan törkeän vähän. En nyt puhu alkoholista (vaikka en kyllä sitäkään juo), vaan ihan vedestä ja kaikesta muustaki. Saatan juua vaan kolme lasia päivässä jotaki, joka sitte on se maksimi. Tämän takia mulle tullee helposti nestehukka.
7  En ikinä jaksa siirtää tai poistaa kuvia minun kameran muistikortilta, vaan muokkaan ne suoraa sieltä ja tallennan vaan muokatut versiot koneelle. Tämän takia sitte minun kaikki muistikortit on aina jossaki vaiheessa täynnä ja lisään kaikki kerralla koneelle, enkä ees jaksa kattoa, onko siellä jotaki ihan turhia kuvia jostaki maitotölkistä - säästän siis aina kaiken "Saatan tarvita tätäkin joskus" -tekosyyllä.
8  Mulla on kolme kirjekaveria, joille tykkään kirjotella, vaikka ei nyt vielä niin hirveän kauan aikaa olla kirjoteltu kenenkään kanssa. Kun kirjottaa kirjettä, niin sillon tulee oikeasti pysähyttyä miettimään, mitä on tapahtunu ja mitä piti kirjottaa, ja mitä se toinen on tehny ja mitä sille kuuluu. Terkut vaan minun kirjekavereille, jos satutte lukemaan tämän! :)
9  En oo ihan varma, oonko omasta mielestäni hirveän hyvä laulamaan, mutta tykkään laulaa silti ja omasta mielestäni ainaki pysyn aikalailla nuotissaki. Ja aion todennäköisesti joskus mennä Idolsiinkin kokkeilemaan, kuin pitkälle pääsee, vaikka en todellakaan halua laulamisesta uraa. Jos musiikintunteja ei lasketa, niin laulan vaan suihkussa lähinnä.
10  Partio ei oo mulle vaan harrastus, se on myös elämäntapa. Sitä ei aina tajuakkaan, miten paljon kokee ja näkee partion avulla ja miten se kasvattaa minua henkisesti. En silti oo mikään eräjorma, eikä esimerkiksi talvella telttailu houkuttele suunnattomasti - toisaalta sitte taas oon hullun ylpeä siitä, että osaan sytyttää nuotion tai muuta vastaavaa, mitä moni ei välttämättä nykypäivänä osaa.
11  En tajua niitä, jotka käyttää ristiä vaikka ei usko, koska mulle ristit oikeasti symboloi jotain, vaikka toiset näkee sen muodikkaana juttuna. Ihan niinku piirtelis kirkkovenettä joka puolelle, koska se on kivannäkönen (ei kyllä oikeasti, mutta anyway), tajuamatta, miten ihmiset sen oikeasti ymmärtää.



11   K Y S Y M Y S T Ä
1  Jos sinun täytyisi ottaa tatuointi, minkä ottaisit? Minne? Ottaisin jonku kivan ja itelle tärkeän tekstin (en kumminkaan kenenkään nimeä) todennäkösesti niskaan.
2  Sinun täytyy valita vuodeksi jokin sää, minkä valitset: loskasää, lumituisku vai sade? Varmaan sateen, koska sillon vois ainaki suudella vesisateessa! Haha, ällöromantikko kiittää ja kuittaa.
3  Minkälainen uskoisit olevasi 10 vuoden päästä? Toivottavasti vastavalmistunu psykologi, jolla on elämä edessä ihanan miekkosen kanssa. Mutta varmaan semmonen hupsun viisas blondi kumminki, tuskimmie tässä hirmusesti muutun, ehkä viisastun vähäsen.
4  Mihin kiinnität huomiosi sukupuolessa johon olet kiintynyt? Esim. hymy, silmät jne. Varmaan nauruun ja hymyyn, sitte muutenki luonteeseen, eli mille nauraa ja millanen on muiden seurassa.
5  Lempivaatekappaleesi? Ehdottomasti minun 9. luokan valkonen pitsinen päättärimekko, jonka takia innolla ootan kesäkuun ensimmäistä päivää! :)
6  Tykkäätkö herkutella? Millä herkuttelet? Tykkään! En oo yhtään semmonen kaloreidenlaskijatyyppi, joten omnomnom. Ja millon milläki, joskus on hirveä suklaanhimo ja joskus sitte tekkee mieli dippailla esim. kurkkuja ja porkkanoita.
7  Rikas ja tylsä vai köyhä ja hauska? Köyhä ja hauska.
8  Kolme lempibloggaajaasi. Äää, ei oo vaan kolmea! Mutta tässäpä tullee suosikkeja, joita videollaki näky: anni kristiina, Colour me!, Henkarillinen hattaraa, jimmy - the zookeeper, She moves in her own way, My retreat, My Own Ways, Tik Tik BOOM, Waiting for inspiration
9  Kuvaile luonnettasi neljällä lauseella. Päätön hössöttäjä. Ällönlällön epätoivonen romantikko. Tosi fiksu, mutta joskus vähän hidas. Hullu ruokakuvafanaatikko.
10  Värjäiletkö hiuksia? Mitä värejä päässäsi on liehunut? En oo koskaan värjänny, enkä laittanu raitoja tai muutakaan hiustenväriä muuttavaa tököttiä päähäni.
11  Lempikoru? Rippiristi.


1  Mikä on lempihajuvetesi? Oriflamen Delicacy! :)
2  Mitä erikoista haluaisit tehdä lähitulevaisuudessa? Kasvattaa vihdoin pitkät kynnet.
3  Lempiruokasi? Paistettu tai savustettu lohi ja lohkoperunat on yks lemppareista.
4  Villi diskotanssi vai hitaat sen kanssa? Hitaat, en oo kovin villiä diskoporukkaa.
5  Kaduttaako sinua joku, mitä olet joskus tehnyt? Kaduttaa.
6  Paikka/huonekalu jossa istut useimmiten? Makaan yleensä minun sängyllä tai majottaudun olohuoneen sohvalle.
7  Kuka on sun number one? Vaikea sanoa! Niin monta ihanaa ja läheistä ihmistä :)
8  Kenen kanssa haluaisit viettää enemmän tai vähemmän aikaa kuin nyt? Ehkä "vanhempien kavereiden" kanssa eli niiden, joita en oo pitkään aikaan nähny, mutta kuitenki pitkään tuntenu, niin haluaisin tehä jotaki. Ja sitte meiän seiskaluokan tyttöporukalla pitäis olla paljon enemmän yhessä!
9  Paras lukemasi blogi tähän mennessä? Tuollapa tuli ylempänä jo kolme lempibloggaajaa.
10  Tykkäätkö olla huomion keskipisteenä? En oikeastaan, vaikka ei se oo mulle mikään ongelmakaan.
11  Kesä ja jatkuva myrsky vai talvi ja auringonpaiste? Talvi ja auringonpaiste.

4 kommenttia:

  1. Oi miten kiva blogi! Oon seurannu jo varmaa 3kk mut en oo koskaa kommannu:)
    Olin ite kova pureskelee kynsiäni enne mut lopetin tossa noin puol vuotta sitte! Ostin paljon kaikkii kivoi kynsijuttui ja lakkoja ja tein hoitoja ja pidin kynsipäiväkirjaa XD Nyt ne on paaaljon paremmat vaikkei ne pitkät ookkaa ku ne katkee nii helposti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun tykkäät! ja ihan rohkeasti kommentoimaan vaan, jos tekkee mieli! itekki aina yritän, mutta jotenki en vaan koskaan tunnu onnistuvan... :)

      Poista
  2. voisin tehdä ton kysymyshaasteen mun blogissa! :)

    VastaaPoista