torstai 28. maaliskuuta 2013

Ruusurakkaudet ja ristireissut


Arvatkaapa kellä harmittaa, kun ei löytänytkään Pirkan mansikkarahkastansa dinosaurusta! Onneksi Kinder-munasta kuitenki kuoriutu kerranki jotaki oikeasti koottavaa, nimittäin miniauto, jonka todellaki laitan huristelemaan pitkin meiän olohuoneen lattiaa.

Äitille tuli eilen postissa Oriflamen paketti, josta löyty mm. mulle (ilmeisesti) ruusun tuoksusia ihanuuksia, joitten tulemisesta en tienny yhtään mitään! Harmikseni en voi tuoksutella nuita, koska ilmeisesti viime viikonloppuna vilustutin itteni siihen kuntoon, että räkää valuu koko ajan ja aivastuksia ei säästellä.
       
Meillä alko tuossa tunti sitte pääsiäisloma, jonka mie aion mulle poikkeuksellisella tavalla viettää seurakunnan pääsiäisleirillä, enkä ahtamalla itteni täyteen hyvää lammasta ja suklaamunia joka päivä (sunnuntaina ja maanantaina sitte ehtii vielä!). Vaikka tuntuuki hassulta lähteä taas jonnekin ja vieläpä, kun voisin köllötellä kerranki pääsiäisen kotona, niin oon ihan innoissaan lähössä - vaikka en oo kovin innokas pakkaamisen suhteen (saati sitte, ku pittää purkaa tavarat - viikonlopun leirinki tavarat sain paikalleen vasta eilen!).

Onneksi minun ei ihan vielä tartte alottaa tuota tuskallista operaatiota, vaan voin nauttia vielä hetken ulkoa tulevasta valosta, hyvästä musiikista ja parista Gossip Girlin jaksosta. Hyvät pääsiäiset kaikille! :)

ps. Jukka Gustafsson on minun mielestä tällä hetkellä ehkä ärsyttävin ihminen maailmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti