maanantai 11. maaliskuuta 2013

Rytmihäiriöinen satajalkanen


Jottei ihan pääsis unohtumaan tuo lähestyvä kevät, niin: ootteko huomannu, mikä ihmeellisen ihana valoilmiö taivaalla möllöttää aina päivisin taas?! Harmi vaan, että nytten se on jo piilossa ja pimeys on peittäny maan, mutta uskoisin, että taas huomenna saa herätä ihanaan keväiseen valoon, joka tunkeutuu minunki huoneeseen kaikenmaailman pimennysverhojen ja sälekaihdinten läpi. :)

Ensimmäisestä loman jälkeisestä koulupäivästä ollaan selvitty hengissä, ja ette uskokkaan, miten ilonen ja sosiaalinen olo mulla taas oli, ku näin pitkästä aikaa kavereita ja kaikenlaisia tuttuja! Niinkään koulunkäynti ei oikein inspaa (vaikka matikantunnilla olinki ihan liekeissä taas), koska oon kyllästyny yläasteeseen ja niin ootan sitä päivää, kun saan lukiolaisena astua lukion ovista sisään. Kun saa merkata lukiolaiskalenteriin koeviikkojen merkintöjä ja saa erilaisia alennuksia opiskelijakortilla. Silti, tuntuu niin hullulta, että peruskoulua on jäljellä enää kaks ja puol kuukautta. Kaks ja puol kuukautta.

Koulun jälkeen Pinja tuli meille mansikkasiirappi-vaahtokarkki-kermavaahto-kaakaolle, jotka piti juoda pillillä, koska ne oli niin täynnä kaikkea hyvää. Yhtäkkiä meille pölähtiki Lotta muutaman vanhan kaverinsa kanssa, Pinja lähti ja mie aloin laskemaan matikkaa minun kummitädin kanssa, koska keskiviikkona olis koe.
Nyt kumminki alan metsästämään minun koulukuvia, koska oon luvannu jo ikuisuus sitte antaa Lumpalle minun tarrakoulukuvan ja ehkä tekin saatte jotaki kivvaa niistä kuvista tänne joskus! ;)

10 kommenttia:

  1. nams tuo eka kuva :3

    VastaaPoista
  2. Millä ohjelmalla muokkaat kuvias?:) entä mikä kamera sulla on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nykyään photoshopilla ja nuita kuvia laitan vierekkäin photoscapella! ja mulla on sonyn alpha 390 kamerana, muut kamerajutskat löytyyki tuolta mie-sivulta yhestä kuvasta :)

      Poista
    2. Saako photoshoppia ilamseks ?:) ja mistä? (:

      Poista
    3. no saahan sen jotenki laittomasti ilmaseksikin, mutta mie oon ihan surkea semmosissa jutuissa, nii ei kyllä minulta kannata kysyä! ja jos et ihan oikeasti harrasta valokuvaamista ja et tartte mitään kummosempia muokkauskikkoja, niin varmaan kuule ihan ilmasohjelmilla pärjäät! hyviä semmosia on esim. gimp ja photoscape :)

      Poista
  3. MISTÄ NUO IHANAT MUKIT ON? ♥

    VastaaPoista
  4. jep samaistun iha täysin toho etten malta oottaa peruskoulun loppumista ja pääsee lukiolaiseks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mie en oikeasti malta oottaa, vaikka tuntuuki hullulta jättää taas kaverit ja mennä eri kouluun :)

      Poista