torstai 30. toukokuuta 2013

Stupendos och paistinpannumos


Kaikin puolin parempi päivä ku eilen, vaikka draama ei näköjään koskaan ota loppuakseen. Onneksi koulua on enää vaivaset kaks päivää, jos sitä lauantaita voi ees laskea. Tänään me siivottiin meiän kotipaikkaluokkaa ja vietiin sieltä kirjoja varastoihin. Yllätykseksi kaikille siivouksen jälkeen meiän luokanvalvoja päästi meiät kauppaan ostamaan jäätelöt - josta kyllä kaikki tämmösellä hullulla helteellä on kiitollisia - ja osti vielä itekki. Meillä oli tänään myös stipendienjakotilaisuus/oppilaskunnan kevätjuhla ja tulihan sieltä mullekki kaks stipendiä, vaikken osannu sellaisia oottaakaan - oppilaskunnan stipendi ja stipendin hyvää henkeä, työrauhaa ja koulun suvaitsevaisuutta edistävästä toiminnasta. Ihan buenosti siis, vaikka minun oli lähinnä tuossa juhlassa vaan antaa meiän yllätysmuistaminen oppilaskunnan ohjaavalle opettajalle (joka muuten on ehkä paras ikinä!) ja soittaa sama laulu, mitä eilenkin musiikkitapahtumassa (meiän esityksestä oli muuten kuva Lapin Kansassa tänään ja siinä vieressä juttu minun luokkalaisesta Ellasta, joka voitti Metsävisan). :)

Koulun jälkeen oon vaan pyörähtäny kaupungissa hakemassa minun rippijuhlien kiitoskorttikuvat näin niinku kymmenen kuukauden jälkeen siitä, kun pääsin ripille. Me ollaan aina niin ajoissa tämmösissä... Kävin myös hakemassa Isolasta minun päättärimekon, jonka olkaimia lyhennettiin. Kaupungilta tultuani Pinja pyörähti meillä juttelemassa syvällisiä, mutta oikeastaan sen jälkeen oon vaan istunu kotona (lue: maannu auki olevan takaoven eessä aseenani Isin kenkä hämähäkkejä ja muurahaisia vastaan ), kirjottanu kiitoskortteihin nimeäni ja haaveillu uudesta kielikurssista unohtamattakaan edellisen muistelemista.

ps. huijjasin, palautin paistinpannun vihdoin varastoon meiän retken jäljiltä, enkä vaan möhnöttäny sisällä.

2 kommenttia:

  1. yhyy, mä kahtelin kielimatkakuvia tuossa toissapäivänä ku siivoilin ja tuli hirveä ikävä kaikkia ja äh toinen samanlainen ois aika jees ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! mutta ku jos lähtis, niin pelottais, että se ois huonompi kokemus ku edellinen TAI parempi ku edellinen, niin edellinen menettäis sitä hohtoaan :3

      Poista