maanantai 27. toukokuuta 2013

Ysienpäivä


Jos yöllä herää tunteeseen, että ysienpäivän koristeet on tippunu seiniltä, joku yks ihminen saa kaikki palkinnot ja mie oon unohtanu ihan kaiken, ei mee hyvin. Joko on hullu stressi vaan tai alitajunta hälyttää isosta mokasta - tällä kertaa koristeet oli oikeasti osittain tippunu ja muitaki ongelmia löyty. Onneksi ossaan panikoia ajoissa.

Meillä oli siis tänään ysienpäivä, josta mie olin pääasiassa valitettavasti vastuussa. Onneksi kaikki hoitu kuitenki tosi hyvin, pieniä muutoksia ja vastoinkäymisiä lukuunottamatta - ja suunnittelusta valittaneiden inisemisestä välittämättä (jos ei ite oo tekemässä päivää, niin shut up ja enjoy!). Ärsyttää, kun en ite ehtiny kunnolla nauttia koko päivästä, koska koko ajan joku repi minua johonki paikkaan tai piti olla tekemässä jotain, mitä ihmiset ei ollu muistanu tai tajunnu tehä - eli joka oli vaan kaatunu minun tehtäväksi. Joten ilmeisesti oikealle ihmiselle tänä vuonna tuli Vuoden joka-paikan-höylä -palkinto, vaikken sitä odottanukkaan - enkä varsinkaan sitä, että kyseisen palkinnon jakamisen jälkeen Lumi ja Eevi valtaa lavan ja kiittää minua kaikkien puolesta kaikesta organisoinnista, mitä oon tehny ysienpäivän (ja miksen koko vuodenki tapahtumien ja juttujen) hyväksi. Siitä, että oon pistäny oikeasti itteni ja mielenterveyteni likoon. Nauroin ennen juhlaa sitäkin, kun Lumi ilmotti, että jos hän saa jonku kohtauksen, niin paikkaanhan sitä juontajana. Vastasin vaan, että jos joku tuolla saa kohtauksen, niin se oon mie. Laulukin meni hyvin, enkä pahasti sönköttäny palkintoja jakaessa. :)

Päivän paras kohta oli kuitenki se, kun posautettiin tyttöjen kanssa lasten juhlajuoma auki tai se, kun pääsin kotiin ja avasin kylmän kokiksen. Viiden tunnin yöunilla ei pahemmin juhlita enää ja tuntuu siltä, että voisin nukahtaa saman tien. 

8 kommenttia:

  1. tai se kun näit lidiaa kirjastossa
    eivaa siis mitä? :D nauti vaa siitä "helposta" yläaste-elämästä!
    -mä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no sekin! nautin vielä nämä viis päivää ;)

      Poista
  2. voi että näyttää kivalta! :) meillä on ysienpäivä torstaina, toivotaan että tulee yhtä kivaa kun teillä näyttää olevan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pietään peukut pystyssä! kyllä meilläki oli semmosia epätoivon hetkiä, joten jos semmonen tullee, niin pää pystyyn ja elämä jatkuu :)

      Poista
  3. Olitpa nättinä tuol ja kiva asu :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos! hyvin soppii nuo minun tummat silmänalusetki asuun :D

      Poista
  4. Mitäääh!! IHANAAAAAAAAAAAAAAAA. Kerrankin oon helpottunut siitä että oon saanu väärää tietoo ☻♥3☻♥ hihi pelastit mun päivän :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah eipä mitään! toisten päivien pelastaminen on aika jees :)

      Poista