perjantai 21. kesäkuuta 2013

Rrrrrrrrrrrr aye aye aye ja nostalgia


Hyvät huomenet (joidenkin tapauksessa hyvät päivät) tällaisen minipostauksen kanssa eilisestä. Mulla ois just nyt hirrrrmusesti tekemistä, koska oon lusmuillu kirjekavereiden suhteen liian kauan, melkein sotkenu jo vaatteilla minun siistin huoneen ja kaikkea muuta vastaavaa. Myös juhannusilta lähestyy uhkaavasti minun ylipitkien yöunien takia, enkä oo ees miettiny, mitä laitan päälle, kun sää ei ole niin lämmin ja hurmaava, ku pitäis. Jos siis joku ihana keksii jonku hyvän yhistelmän minun vaatekaapista, niin kommentoi nyt! :)

Anyway eilen siis oli melkonen tohinapäivä töissä, koska kaikkien tilausten kanssa on nyt vähän kiire, koska liike lomailee heinäkuussa jonku verran ja työt pitäis saaha tehtyä kesäkuun loppuun mennessä. Mulla on enää sopimuksen mukaan viis päivää töitä - joista yhen tuun viettämään yksin - mutta minun sopimusta jatketaan vielä heinäkuun ekan viikon, koska jonku pitäis olla päivystämässä liikkeessä vielä sillon, että valmiit kuvat saadaan haettua pois ennen syksyä. 
           Työpäivän jälkeen kävin "shoppailemassa" eli toisin sanoen ostamassa itelle uuden meikkivoiteen lopussa olevan tilalle ja juoksemassa kaupasta toiseen metsästäen Iidalle rippilahjaa sunnuntaiksi. Kortti on vielä tekemättä ja lahja viimeistelemättä, mutta hyvä siitä tulee, jos nyt en pissi sitä vielä! :) Kaupungista lähtiessä Oona tuli meille syömään tortillaa ja laulamaan Singstaria, josta tuli melkosen nostalginen fiilis. Meillä oli überkivaa, varsinki sillon, ku Oonan voittoputki katkes ja mie mokailin lauluissa useamman kerran samassa kohassa.

Juhannussuunnitelmat mulla on perinteiset: me vietetään joka vuosi naapureiden kesken "juhannusjuhlia" aina joka vuosi jonkun takapihalla vuorotellen. Me grillataan, höpötellään ja nautitaan kesästä. Tuntuis ihan hullulta viettää juhannus ilman, joten oon enemmän ku innoissani taas. Tästä tuli muuten mieleen, että sitten kun teen siitä postausta, voisin tunkea väliin kuvia aikaisemmista juhannusjuhlista, ajalta, ku mieki olin vielä pienempi ja pyöreämpi. Millasia juhannussuunnitelmia teillä on? :)

ps. mulla ois ihan hirmusesti pelkkiä kuvia teille postattavaksi, mutta en tiiä mihin väliin tungen ne! onneksi oon melkein keksiny jo tähänkin ongelmaan ratkaisun. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti