maanantai 8. heinäkuuta 2013

Ei se välttämättä ole niin lopullista


Törmäsin muutama päivä sitte kaupungilla yhteen minun pitkäaikaseen kaveriin, jota en oo pitkään aikaan nähny, vaikka tää ihminen on ihan mielettömän ihana ja symppis. Ja oikeastaan vaikkei koskaan olla oltu mitenkään läheisissä väleissä, niin ollaan koettu yhessä hurjan paljon asioita ja jotenkin tuntuu siltä, että sen ihmisen kanssa ei koskaan voi tehdä mitään typerää tai ei koskaan tunnu siltä, ettei kaveruus onnistuisi tai ettei hänelle voi puhua, jos siltä tuntuu. 
Kun eka vuosi lukiossa lähestyy, tietenkin kyselin hänen kuulumisiaan ja fiiliksiä, sillä tää ihana ihminen on päässy ainaki omasta mielestäni Suomen hienoimpaan musiikkilukioon - lähdössä siis opiskelemaan reilun 800 kilometrin päähän kotoa. "Ainahan sieltä voi tulla takasin. Ei se oo niin lopullista. Jos en tykkää, niin ei kukaan kiellä tulemasta takasi tänne. Onhan se kokemus." Ei se oo niin lopullista.

Mulla itelläni on ikäkriisi. Oon menossa syksyllä lukioon, pääsin minne oon ikuisuuden halunnu mennä. Mistä oon unelmoinu, mitä oon suunnitellu. Lukion jälkeen yliopistoon lukemaan psykologiaa, mutta entäpä sitten sen jälkeen? Vaaleansininen puutalo ja aviomies? Jos pääsen yliopistoon, minun suunnitelmat loppuu siihen. Semmoset ajalliset unelmat, tiiättekö? Sitte voi vaan haaveilla, sillä mistä sitä koskaan tietää, onko talo sittenkin keltainen ja asunko siinä yksin.

En sanoisi, että YOLO-asenne on kauhean ihailtavaa, sillä monet perustelevat tekemiään tyhmyyksiä sillä. Minusta elämässä pitäis muistaa lähinnä se, että ei sen ole pakko olla lopullista. Aina voi muuttaa asioita jotenkin.

Vähän niinkuin hiusten leikkaaminen.


Niin, tää päivä sisälsi huonoa palvelua Amarillossa, kampaaja-ajan, shoppailua jonku muun rahoilla (haluatteko nähä ostoksia?) ja ehkä yhen maailman ihanimman ihmisen treffausta! ♥ Nyt voisin lähteä suihkuun pesemään kesken loppuvat hiukset ja kattoa, miten ne luonnostaan menee. :)

6 kommenttia:

  1. muokkaat kuvias nykyää tosi huonosti :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitäköhän meinaat sillä, että muokkaan huonosti? :)

      Poista
  2. Haluan nähdä ostoksia!Mie rakastan sinun vaatheita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisinpa vääntää tänne sitte ostospostauksen! :)

      Poista
  3. Aivan ihanat hiukset Anna! Pirteän näköiset noin vähän lyhyempänä :) Hyvään valintaan päädyit!
    T.mysteeriannadelefanittaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos! :) hah, mie oon nyt vähän hämmentyny tästä mysteerifanittajasta!

      Poista