perjantai 4. lokakuuta 2013

Tajunnan räjäyttävä perjantai


En tiedä mistä pitäisi edes aloittaa (ja tuntuu, että olen aloittanut nuilla sanoilla postauksen nääääääin monta kertaa aikaisemminkin). Olen törmännyt vanhaan tuttuun ja tuttuun tuntemattomaan, jota en olisi halunnut nähdä enää koskaan - ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta jutut ei vaan aina saa myönteistä kuvaa ihmisestä. Olen myös nähnyt BB-Sebastianin, mutta eihän me kehdattu Pinjan kanssa sitä häiritä. Mulla on ollu myös sitä soul- ja funk-musiikkia ja omat esiintymiset alkaa pikku hiljaa hahmottua! Siitä esiintymisillasta tulee ihan huippu! :)

Jos hypätään kouluasioihin, niin kurssinumeroita alkaa pikku hiljaa pompahtelemaan Wilmaan ja niitä meiän luokan kanssa yhessä hermona ootellaan ja päivitellään sitten meidän ryhmään. Joka tapauksessa: sain lukion ainoasta fysiikan kurssista numeroksi kympin. Minä. Kympin. Fysiikasta. Jos joku ei tajua, niin älkää tajutko, mutta kymppi! Se tarkottaa sitä, että mulla on lukion todistuksessa siis ainakin yks kymppi ja se vielä aineesta, josta en enää muista mitään - eikä tarvitsekaan, koska ei enää koskaan fysiikkaa. Joko sanoin, että kymppi?

Enää odottamaton rakkaudentunnustus voi hämmentää minua tänään, mutta meillä on pizzaperjantai (väärällä pizzalla, tunkekaa ne sipulit jo hyvänen aika jonnekin muualle ko minun pizzaan!) ja sen lisäksi Pinja tulee meille katsomaan elokuvaa. En ole pitkään aikaan katsonut elokuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti