keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Yritys hyvä kymmenen



Tänään lauluni eivät jääneet suihkuun tai mopon päälle - olen laulanut vanhassa ja tutussa musiikinluokassa Oukun tiloissa. Sen lisäksi olen laulanut kotona - omassa huoneessa ja vähän muuallakin - niin paljon, että Lotalla tulee varmaan korvista ulos. Mutta minä kuvaan. Kuvaan videoa ja harjoittelen, sillä Elmeri on enää vain neljä päivää luonani (joten jos niitä videotoiveita on niin c'moon, vauhtia nyt!). Olen tänään myös mopoillut paikasta toiseen, koska alussa mainitsemani musiikin kurssi. Ja ehkä vähän senkin takia, että aamulla olin huonomuistinen ja unohdin ottaa tänään meillä vierailleelle Eeville kypärän mukaan. Vähän kaiken näköisen kiireen ja sähläyksen takia olen myös aloittanut my day -videon kuvaamisen, mutta aina päivän mittaan unohtanut kuvailla sitä. Koska huomenna reippailen kouluun vasta klo 10.30, voisin yrittää huomenna kovemmin ja onnistua paremmin. Tai sitten teen jonkinlaisen koosteen kaikesta. Kiinnostaako ketään?

Nyt soitan (tai ainakin yritän soittaa) Lidialle. Sen jälkeen sisarusaikaa. Tai yritetään ainakin sitäkin.

Ainiin, tervetuloa lokakuu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti