tiistai 10. joulukuuta 2013

Soulia soi vieläkin korvissani


Muistaako joku vielä kauan sitten hehkuttamani soulmusiikin kurssin, jolla olin viime jaksossa? Sen, minkä esiintymisestä lupasin kertoa myöhemmin lisää? Älkää huoliko, minäkin muistan enää hatarasti (mutta onneksi ensi vuonna uudestaan!). Sain anyway vihdoin kuvia käsiini, joten on aika kirjoittaa muutamat mieleen jääneet asiat tännekin. Kuvista kiitos muuten Annille. :)

Olin ihan super innoissani tuosta kurssista jo sen alkaessa, koska olin kuullu siitä niin paljon hyvää ja odotukset oli oikeasti tosi korkealla. Loppujen lopuksi kurssi ei ollutkaan niin hyvä, mitä olin odottanut - ei, se oli niiiiiin paljon parempi. Jotenkin se fiilis jopa treeneissäkin oli melkein aina katossa (ei aina, myönnän) ja minusta meillä oli ihan huippu porukka, jonka kanssa sitten vielä esiinnyttiinkin. Esityksen jälkeisillä tunneilla päästiin vielä äänittämäänkin kaikkien kurssilaisten yhteinen esitys ja sen saan vielä joskus muistoksi itelle.

Oon yleensä semmonen ihminen, että jännitän kaikkea mahollista, missä ite oon tekemässä jotain, ja ette arvaakkaan, miten hermona olin tuota esitystä - vedin kirjaimellisesti itkupotkuraivarit kotona hiusten takia (minun ja Lotan ajatukset ei koskaan mätsää hiustenlaitossa, vaikka lopputulos onkin aina loistelias) ja kiljuin ääneni melkein pilalle. Ens kerralla ehkä ajattelen aikaisemmin, koska kun Eelikseltä sain videoita minun laulusta, niin huomasin, miten perseelleen se sitten menikin joistakin kohista. Mutta muuten ihan hyvin, hyvä fiilis jäi ainakin sillon! :)

Miehän siis olin melkosen monessa esityksessä ainakin jotenki loppujen lisäksi. Make you feel my love oli minun oma soololaulu, missä Eevi soitti viulua, Ain't no mountain high enoughin lauloin duona, Hit the road Jackissä ja Septemberissä olin taustalaulajana ja Killing me softlyyn pääsin jopa soittamaan triangelia! Niin ja meiän kaikkien kurssilaisten viimisessä esityksessä - Proud Maryssä - olin miekin laulamassa oman osuuteni. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti