maanantai 23. joulukuuta 2013

White Christmas


On olemassa asioita, joiden vuoksi olen onnellinen siitä, että asun Lapissa, ja yksi niistä asioista on ehdottomasti lumi. Tiedättehän, se valkoinen aine, jota talvisin kuuluu sataa taivaalta, mutta jossakin päin ei vain sada? Meillä sitä sataa tälläkin hetkellä sellaisella nopeutetulla elokuvatyylillä ja olen onnellinen siitä, etten minä ole se, joka kovin usein tekee lumitöitä. 

Tällä hetkellä meillä soi Vesa-Matti Loirin joululevy tuomassa joulufiilistä, että jaksaisi vielä tänään ahertaa (ei herran jestas, käytänkö oikeasti sanaa ahertaa?). Mulla on ainakin edessäni perinteinen kynttiläjalan puhdistus - vihaan sitä paljon - ja yhden uuden kakun vääntäminen. Kakku vähän pelottaa, sillä jos se onnistuu yhtä hyvin ko piparkakkutalon kokoaminen, niin näyttää siltä, ettei hyvältä näytä. 

Mulla vähän laulattaa taas ja oon vähän ajatellu, jos vaikka uskaltaisin tehdä teille tänne jonku coverin jostain joululaulusta - sellaisia voisi muuten ehdottaa, koska uuden laulun opetteleminenkin houkuttelee. :)

Haluan pyytää anteeksi niiltä, joilta huomaamattani käänsin mahdollisesti veistä haavassa. Toivottavasti kuitenkin tätä kautta nautitte edes vähän tästä valkoisuudesta. :)

4 kommenttia:

  1. noi tosi kivat valkoiset kuvat tosiaan lisäsi mun äkäisyysastetta ainakin noin 90%, koska täällä savossa sataa vettä.. mutta nauti sä siitä kivasta lumesta sit munkin puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiiii se ei nyt kyllä ihan ollu tarkotus! varmasti nautin :)

      Poista
  2. Voi anna mä en tiedä vihaanko vai rakastanko näitä kuvia, mutta taidan päätyä jälkimmäiseen.. Aletaanko harkitsee sitä vierailua sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti jälkimmäinen! ottaisin sinut kyllä mielelläni tänne vieraaksi, että antaa tulla vain :)

      Poista