torstai 5. joulukuuta 2013

Yo-sankari on vähän niinkuin supersankari



What a day! Ne on nyt ensimmäiset sanat, mitä mulle tulee mieleen ja ajatuksista ulos. Vaikka ite en yo-sankari ole tänään ollutkaan (enkä sukua sellaiselle), olen yhdelle sellaisista toiminut kuvaajana aikalailla koko päivän (ja tavallaan ehkä vähän yhden sellaisen pikkuveljellekin, jolla sattui olemaan 18v synttärit) - eka koululla ja sitten Lotan kotona (siis sen toisen, ei meidän Lotan). Melkosta tohinaa on siis ollut koko päivä ja tuloksena mulla on n. 540 kuvaa, joista pitäisi valita parhaimmat ja muokkailla ne (jos siis joku kaipaa minua, olen täällä ruudussa kiinni seuraavan ikuisuuden). Peace of cake? Mieluummin sellainen maailman paras kuppikakku, joita todellakin söin vain sen kolme, kunnes makeus vei voiton. 

Pikaisen parkkipaikalla tehdyn vaatteiden vaihdon jälkeen olinkin jo perinteisesti partiolaisten itsenäisyyspäivän aaton juhlakirkossa. Kampaus oli ehkä siihen mennessä vähän kärsinyt, mutta minkäs teet, kun laitat ne itse, eikä Lotta (siis se meidän Lotta, ei se yo-sankari).

Niin ja terveisiä Iidalle! Olin vähän hämmentynyt, anteeksi. :)

3 kommenttia:

  1. aika monta valkolakkia näkyy kyl :) meijän lukiosta kirjotti nyt syksyllä vaan kolme :( mut tosi kivoja kuvia, ihanan eläväisiä!

    http://emmamandin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuossahan ei ees näy kaikki, kun toisella puolella portaikkoa oli saman verran lisää! meiltä nimittäin kirjotti nyt 50 :) kiitokset!

      Poista
  2. :)

    http://www.withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista