perjantai 10. tammikuuta 2014

Niemen notkon saarelman värikynäkasvu


Aioin kirjottaa, että iloa elämässä on uudet värikynät, jotka vielä kaiken lisäksi oli alennuksessa. Harmikseni kuitenkin huomasin, että ne oli varmaan alennuksessa sen takia, että ne saatais myydyksi, koska ne on idiomaattisen paskat värikynät, millaset minun laatikosta on pienempänäki löytyny ja vihasin niitä sillonki. Vihaan niitä edelleen. Onneksi voin kuitenki iloita minun uusista tusseista (joista suurimmasta osasta maksoin pienen omaisuuden) ja uudesta punaisesta huulipunasta, jonka rohkenin ostaa sellaisen sijasta, mitä oon pitkään kattonu. Iloa elämässä on myös se, että nuortenillat alkaa taas ja jos vaan saan kyydin, minähän menen! :)

Meiän joulukuusi - joka siis viettää viimeisiä hetkiään vielä meidän olohuoneessa - on menny hormoonitoiminnaltaan sekaisin ja rupenut kasvamaan. En ehkä ymmärrä kuusista juuri mitään, enkä pahemmin myöskään filosofian tuntien asioista, mutta onneksi voin sanoa omia mielipiteitä ja olla niissä oikeassa, joten minusta Paavi Franciscus vaikuttaa hienolta ihmiseltä ja itse olen uhkarohkea, kun koitan uusia täytteitä pizzaani!

4 kommenttia:

  1. Minkä merkkinen sun huulipuna on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos punasta huulipunaa tarkotat (mulla on nimittäin aika monta huulipunaa), niin nyt oon käyttäny maybellinen huulipunaa, mutta tuo uus on lorealin :)

      Poista