perjantai 14. helmikuuta 2014

Wanhat vuosimallia 2014


Pyörähtelyjä ja tanssiaskelia taputusten siivittäminä oon tänään pariin otteeseen saanu katella ja kuvata (eka koululla ja sitte Lappi Areenalla Aarnen, Lumin ja Pinjan kanssa), jonka ansiosta minusta tuntuu siltä, että tilulilulii oma mekko- ja parikriiseilyni on nyt auki, eikä mee vuoteen kii! Tästä lähtien on ihan turha sanoa, että sinne on enää vuosi aikaa, koska kaikki parhaimmat menee heti ekana. Kaikki tytöt oli laittautunu niin nätiksi (erityisesti haluan mainita Emilian, joka oli niin kaunis, että en kestä!!), että mie romahan, ja miehet puvuissa on edelleen aika bueno (nyt laittaisin tähän sellasen merkin, tiiättehän?). Apua, ens vuonna mie tanssin!

♫ Sä oot mun, mun mun, mä oon sun, sun, sun.

Ehkä suosiolla lähen syömään vaniljarahkaani ja nukkumaan. Mie oon vähän pysäkillä just nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti