sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Kuun kuusi soivaa / maaliskuu

Oon nössöytyny niitten covereiden kanssa, koska en oo saanu niitä sitte sen ekan jälkeen yhtään aikaseksi. Hups. Ehkä tässä joskus. Nauttikaa kuitenki hyvästä musiikista nyt sunnuntain kunniaksi! :) Jos vanhoja haluaa fiilistellä, niin tammikuuhun tästä ja helmikuuhun vuorostaan tästä.

Kuvien tekstit on Six Word Storiesta napattuja ja kuvat minun Instagramista, missä minua voi seurata nimellä annadele.


Robin: Onnellinen


Anna Puu: Nopeimmat junat



The Fray: Love Don't Die


OneRepublic: Secrets



Clean Bandit: Rather Be


Nopsajalka: Lupaan olla

2 kommenttia:

  1. millä koodilla lisäät noi valkoset youtube alkit? kun mulla ei toimi se tietty koodi mikä laitetaan versionin kohalla :0 pliis vastaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/12/uuden-valkoisen-youtube-palkin-tekeminen.html

      tällä oon nyt jo pidemmän aikaa näitä tehny, vaikkakin jos haluaa sen videonki näkyvän, niin se ei tunnu toimivan. eli näitä palkkeja saan kyllä valkoseksi tuolla, mutta videokuvan kanssa on pakko jättää mustaksi. toivottavasti tää toimii sullaki! :)

      Poista